نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹

استقبال بیشتر بینندگان نتفلیکس سریال Money Heist نسبت به مستند Tiger King در سال ۲۰۲۰

اگرچه بسیاری تصور می‌کردند که مستند Tiger King پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ است، اما فصل جدید سریال Money Heist تمامی معادلات را عوض کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس آمار پر بیننده‌ترین برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده که نتایج آن ممکن است برخلاف انتظار شما باشد. مستند Tiger King (ببر پادشاه) یا نام کامل آن که Tiger King: Murder, Mayhem and Madness (ببر پادشاه: قتل، ضرب وشتم و جنون) است، مدتی می‌شود که منتشر شده و اخیرا رکورد تعداد بینندگان یک اثر اورجینال و جدید شبکه نتفلیکس را شکسته و همچنین بیشترین بحث در شبکه‌های اجتماعی نیز در ارتباط با این مستند است و همین موضوع باعث شده بود که بسیاری تصور کنند این مستند سریالی پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ بوده است که طبق آمار شبکه نتفلیکس، این موضوع درست نیست.

Tiger King

شبکه Netflix اعلام کرده است که تاکنون بیش از ۸۵ میلیون نفر به تماشای فیلم Spenser Confidential (محرمانه اسپنسر) به کارگردانی پیتر برگ و با بازی مارک والبرگ و وینستون دوک، پرداخته‌اند و پر بیننده‌ترین فیلم و برنامه نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ تا به امروز بوده است. همچنین ۶۴ میلیون کاربر نیز مستند Tiger King را تماشا کرده‌اند تا یکی از پر بیننده‌ترین آثار نتفلیکس تا به امروز تبدیل شود. علاوه‌بر این، ۳۰ میلیون کاربر نیز به تماشای برنامه بدون فیلمنامه Love is Blind پرداخته‌اند. بااین‌حال، مستند Tiger King پر بیننده‌ترین سریال شبکه نتفلیکس نیست و بخش یا فصل چهارم سریال Money Heist (سرقت پول) یا به زبان اسپانیایی Casa de Papel، با ۶۵ میلیون بیننده توانست به پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ تبدیل و باعث غافلگیری پادشاه ببر و بسیاری دیگر شود. 

Ozark Season 2

همچنین استقبال بسیاری خوبی از فصل سوم سریال Ozark (اوزارک) شده و طبق گفته نتفلیکس، تاکنون ۲۹ میلیون بار فصل سوم این سریال تحسین شده در ۴ هفته اول انتشار تماشا شده است. آمار نتفلیکس براساس کسانی است که حداقل ۲ دقیقه یک فیلم، سریال یا برنامه اورجینال را تماشا کنند. نتفلیکس در بیانیه منتشر شده خود گفت که آمار سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد که مردم در سراسر جهان برنامه‌های متنوعی را انتخاب و تماشا می‌کنند. نتفلیکس همچنین اعلام کرد که ۱۵.۸ میلیون کاربر جدید به این سرویس استریم اضافه شده‌اند که بیشتر از پیش بینی اولیه بوده است. بدین ترتیب تعداد مشترکین نتفلیکس در سراسر جهان به ۱۸۳ میلیون نفر افزایش یافته است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده