نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۵

اکران فیلم Spider-Man 3 با بازی تام هالند یک ماه عقب افتاد

پس از اینکه اکران فیلم Avatar 2 یکسال تاخیر خورد، حالا سونی پیکچرز تصمیم گرفته تا از این فرصت استفاده کند و تاریخ اکران فیلم Spider-Man 3 را تغییر دهد.

اردیبهشت امسال بود که مارول استودیو و سونی پیکچرز اعلام کردند به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود و حال قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی باری دیگر با تغییر مواجه شده است. پس از اینکه مشخص شد اکران فیلم Avatar 2 (آواتار 2) تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاده، حالا سونی پیکچرز تصمیم گرفته تا فیلم Spider-Man 3 را به‌جای این فیلم اکران کند.

بدین ترتیب فیلم مرد عنکبوتی ۳ قرار است با یک ماه تأخیر در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. اطلاعات خیلی زیادی از اتفاقات و داستان فیلم Spider-Man 3 در دسترس نیست، اما تاکنون بازگشت و حضور تام هالند در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، زندیا در نقش میشل جونز (MJ) و جی. کی. سیمونز در نقش جیمز جونا جیمسون، در قسمت سوم فیلم Spider-Man تایید شده است. همچنین جان واتس برای کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز برای نوشتن فیلمنامه در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 از اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود، اما هنوز زمانبندی رسمی برای این موضوع اعلام نشده است. باتوجه‌به اینکه هالند در فیلم Uncharted (آنچارتد) نیز حضور دارد و درواقع پیش از حضور دوباره در نقش اسپایدرمن قرار است در این فیلم جلوی دوربین برود، بهترین سناریو این است که دنباله فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در اوایل سال ۲۰۲۱ جلوی دوربین خواهد رفت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده