نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier عقب افتاد

سرانجام مشخص شد که سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار نیست در ماه آینده از دیزنی پلاس منتشر شود.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا در اسفند گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در شهر پراگ در کشور چک لغو شود و حالا مانند بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی، در حال آماده شدن برای از سرگیری تولید است، اما تا به امروز مشخص نبود که آیا سریال طبق اعلام قبلی در ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد یا برنامه انتشار این سریال تغییر خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier رسما عقب افتاده است. 

باکی و سم در راهرو در The Falcon and the Winter Soldier / فالکون و وینتر سولجر

طبق خبری که انترتینمنت ویکلی منتشر کرده، سریال The Falcon and the Winter Soldier رسما از برنامه‌های دیزنی پلاس در ماه اوت خارج شده و این سریال دیگر قرار نیست در این ماه منتشر شود. پیش از این تیزر برنامه‌های جدید این سرویس استریم باعث شد تا بینندگان دیزنی پلاس متوجه شوند که سریال فالکون و وینتر سولجر قرار نیست در ماه اوت از این سرویس استریم منتشر شود، اما اکنون منابع نزدیک به EW تایید کرده‌اند که پخش این سریال عقب افتاده است. بااین‌حال، هنوز زمان جدیدی برای شروع پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier در نظر گرفته نشده و باید در آینده منتظر اعلام تاریخ جدید از سوی مارول استودیو یا دیزنی پلاس باشیم.

به‌تازگی دولت چک اجازه از سرگیری تولید آثار تلویزیونی و سینمایی را صادر کرده است و مراحل فیلم‌برداری سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز قرار است به‌زودی در پراگ از سر گرفته شود، اما باز هم این سریال چندین ماه از برنامه اصلی خود عقب است و تأخیر در زمان شروع پخش آن خیلی اتفاق غافلگیر کننده‌ای نبود. سریال WandaVision (وانداویژن) و سریال Loki (لوکی) دو سریال دیگر دنیای سینمایی مارول هستند که تولید آن‌ها به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده و ظاهرا پخش این دو سریال نیز با تأخیر مواجه خواهد شد. 

سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده