نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

کارل لامبلی به جمع بازیگران سریال The Falcon and The Winter Soldier پیوست

کارل لامبلی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال The Falcon and The Winter Soldier اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کارل لامبلی به جمع بازیگران این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است. اطلاعاتی از نقش این بازیگر در سریال در دسترس نیست، اما منابع نزدیک حدس می‌زنند که وی ممکن است نقش ایسایا بردلی ملقب به کاپیتان آمریکا سیاه‌پوست را بازی کند. در دنیای کمیک، این شخصیت در سال ۲۰۰۳ برای اولین‌بار معرفی و تبدیل به یک نماد تراژدیک، اما نجیب برای قهرمانان آفریقایی-آمریکایی در جهان مارول شد. در هر حال این موضوع هنوز رسما تایید نشده، اما حضور این شخصیت در سریال The Falcon and The Winter Soldier می‌تواند جالب توجه باشد. مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال در آتلانتا در جریان است.

ایسایا بردلی - کاپیتان آمریکا

لامبلی خیلی با دنیای کمیک غریبه نیست و پیش از این شاهد حضور وی در سریال Supergirl (سوپرگرل) بودیم. او همچنین به‌عنوان صداپیشه مارتین من‌هانتر در سریال انیمیشنی Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور داشته است. از دیگر کارهای کارل لامبلی می‌توان به سریال Alias (آلیاس) وفیلم A Cure for Wellness درمانی برای سلامتی) اشاره کرد و وی اخیرا در فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) نیز به ایفای نقش پرداخته است. سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام و نوا میلز، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال The Falcon and The Winter Soldier تایید و اعلام شده است.

سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. مدتی پیش مارول استودیو تریلری کوتاهی از سه سریال اول خود برای دیزنی پلاس را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر کوتاهی از سریال فالکون و وینتر سولجر نیز بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده