نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

Extraction و Bird Box محبوب‌ترین فیلم‌های اورجینال نتفلیکس هستند

نتفلیکس به‌تازگی آماری از محبوب‌ترین فیلم‌های اورجینال خود منتشر کرده است که در صدر آن فیلم Extraction و فیلم Bird Box دیده می‌شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس فهرست ۱۰ فیلم محبوب اورجینال خود را منتشر کرده است. طبق خبری که بلومبرگ منتشر کرده، نتفلیکس فهرست ۱۰ فیلم اورجینال خود براساس میزان تماشا در ۴ هفته ابتدایی را انتشار منتشر کرده است. طبق این آمار، فیلم Extraction (استخراج) با ۹۹ میلیون‌بار تماشا، محبوب‌ترین فیلم این سرویس استریم در ماه اول انتشار بوده و به‌دنبال آن فیلم Bird Box (برد باکس) با ۸۹ میلیون بار تماشا و فیلم Spenser Confidential (محرمانه اسپنسر) با ۸۵ میلیون بار تماشا، در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. درواقع در فهرست فیلم‌های محبوب نتفلیکس شاهد ترکیبی از سبک‌های مختلف فیلم از اکشن و ترسناک تا کمدی هستیم.

Bird Box

همچنین در این فیلم‌ها شاهد حضور ستارگانی چون ساندرا بولاک، کریس همسورث، مارک والبرگ و رایان رینولدز نیز هستیم. فیلم Murder Mystery (راز جنایت) با ۷۳ میلیون بار تماشا و فیلم The Wrong Missy با ۵۹ میلیون بار تماشا، از جمله فیلم‌های کمدی این فهرست هستند. از فیلم‌های جالب توجه این فهرست می‌توان به فیلم The Platform (پلتفرم) که یک فیلم ترسناک اسپانیایی زبان است، اشاره کرد که در ماه اول انتشار بیش از ۵۶.۲ میلیون بار تماشا شده است. همچنین فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) که نتفلیکس هزینه زیادی را برای ساخت اثر جدید مارتین اسکورسیزی اختصاص داده بود، بیش از ۶۴.۲ میلیون‌بار در ۴ هفته اول انتشار تماشا شده است. 

پیش از این نتفلیکس تایید کرده بود که بیش از ۲۶ میلیون بار فیلم The Irishman در هفته اول انتشار تماشا شده بود. آمار نتفلیکس در مورد تماشای یک اثر به معنای آن است که یک فرد تنها با کلیک و تماشای بخش کوتاهی از یک اثر، در این فهرست قرار داده می‌شود و این آمار به معنای این نیست که یک شخص به‌طور کامل یک فیلم یا بخش زیادی از آن را تماشا کرده باشد. شما در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ فیلم اورجینال نتفلیکس در ماه اول انتشار را مشاهده کنید:

  • فیلم Extraction با ۹۹ میلیون بار تماشا

  • فیلم Bird Box با ۸۹ میلیون بار تماشا

  • فیلم Spenser Confidential با ۸۵ میلیون بار تماشا

  • فیلم Six Underground (شِش زیرزمینی) با ۸۳ میلیون بار تماشا

  • فیلم Murder Mystery با ۷۳ میلیون بار تماشا

  • فیلم The Irishman با ۶۴.۲ میلیون بار تماشا

  • فیلم Triple Frontier (مرز سه‎گانه) با ۶۳ میلیون بار تماشا

  • فیلم The Wrong Missy با ۵۹ میلیون بار تماشا

  • فیلم The Platform با ۵۶.۲ میلیون بار تماشا

  • فیلم The Perfect Date با ۴۸ میلیون بار تماشا


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده