نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷

فیلم The Irishman بیش از 26 میلیون بار در هفته اول انتشار تماشا شده است

سرانجام شبکه نتفلیکس آمار رسمی از میزان استقبال از فیلم The Irishman، جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی را منتشر کرد.

مقاله مرتبط

مدتی پیش بود که فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) از شبکه نت فلیکس منتشر شد و توانست نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند. در ادامه مؤسسه نیلسن اعلام کرد که فیلم The Irishman با استقبال بسیار خوبی در هفته اول انتشار مواجه شده و ۱۳.۶ میلیون بیننده به تماشای این فیلم در آمریکای شمالی پرداخته‌اند و این آمار درنهایت تا نزدیک به ۱۷ میلیون نفر نیز افزایش یافته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس آمار رسمی از میزان استقبال از فیلم مرد ایرلندی را منتشر کرده است. تد ساراندس، رئیس محتوا و برنامه‌های نتفلیکس رسما اعلام کرد که اثر جدید مارتین اسکورسیزی در هفته اول انتشار با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و ۲۶ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۸۱ نفر بیننده به تماشای فیلم The Irishman پرداخته‌اند.

همانطور که پیش از این شبکه Netflix اعلام کرده بود، این آمار براساس کسانی است که بیش از ۷۰ درصد یک فیلم یا سریال را تماشا کرده باشند و بدین ترتیب بیش از ۲۶ میلیون بیننده نتفلیکس، حداقل ۲.۵ ساعت از ۳ ساعت و ۲۹ دقیقه فیلم The Irishman را تماشا کرده‌اند. ساراندوس همچنین در ادامه اضافه کرد که انتظار می‌رود بیش از ۴۰ میلیون کاربر فیلم The Irishman را در ماه اول انتشار تماشا کنند که آمار بسیار خوبی برای این اثر تحسین شده است. رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در حال حاضر فیلم The Irishman در ۵ بخش مراسم گلدن گلوب 2020، در مراسم SAG 2020 در ۴ بخش و در مراسم جوایز گزینش منتقدان فیلم 2020 در ۱۴ بخش، نامزد دریافت جایزه شده و شانس بسیار بالایی را نیز برای حضور پر رنگ در جوایز اسکار امسال دارد.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده