نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

سریال Kidding با بازی جیم کری پس از دو فصل لغو شد

شبکه شوتایم در اقدامی غیر منتظره اعلام کرد که قرار نیست سریال Kidding با بازی جیم کری برای فصل سوم تمدید شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه شوتایم از لغو ادامه پخش سریال Kidding (شوخی) خبر داده است. شوتایم تایید کرد که این سریال کمدی که جیم کری نقش اصلی آن را بر عهده داشت، قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود و پس از دو فصل به کار خود پایان داده است. این اتفاق پس از کاهش قابل‌توجه بیننده در فصل دوم رخ می‌دهد که حتی دو قسمت پایانی که در یک روز منتشر شدند، قسمت هشتم در مقایسه با قسمت هفتم با کاهش چشمگیر بیننده مواجه شده بود.

قسمت پایانی فصل دوم سریال Kidding با ایجاد پتانسیلی برای ساخت فصل سوم به پایان رسید، اما همزمان به خط داستانی فعلی سریال نیز پایان داد و سریال درواقع بدون یک پایان مناسب و داستانی نیمه‌کاره لغو نشده است. شوتایم در بیانیه منتشر شده گفت: «پس از ساخت و انتشار دو فصل، سریال Kidding به کار خود در شوتایم پایان داد. ما بسیار مفتخریم که این سریال رویاپردازانه، تحسین برانگیز و با ارزش را پخش کردیم و ما می‌خواهیم از جیم کری، دیو هالستین، مایکل آگیلار، میشل گوندری و تمامی اعضای تیم تولید و بازیگران سریال برای کار درخشان و خستگی ناپذیری که انجام دادند، تشکر و قدردانی کنیم».

جیم کری در سریال  Kidding

Kidding یک سریال کمدی سیاه نیم ساعته بود که باعث شد تا کری پس از چند دهه غیبت به تلویزیون بازگردد. در این سریال کری باری دیگر با میشل گوندری، کارگردان فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind (درخشش ابدی یک ذهن پاک) همکاری کرده است. سریال Kidding داستان پیکلز با بازی جیم کری، را دنبال می‌کند که یکی از شخصیت‌های انیمیشنی مورد علاقه بچه‌ها است که آن را به‌عنوان نماد عقل و خرد و مهربانی می‌شناسند. این کاراکتر در دوران خودش توانست تاثیر به‌سزایی روی ذهن و شخصیت کودکان و بزرگسالانی که با این شخصیت بزرگ شدند بگذارد.

این شخصیت دوست‌داشتنی به همراه خانواده‌اش بعد از آن که به سمت فروپاشی رانده می‌شود نمی‌تواند هیچ‌گونه داستان، مسیر یا افسانه‌ای را پیدا کند که او را از این آشفتگی و بحران به بیرون هدایت کند. او درحالی‌که در این وضعیت نابسامان گرفتار شده است ضعیف‌تر از آن است که بتواند با پیشروی سریع اتفاقات و تحولات داستان خود را وفق دهد. در نتیجه آقای پیکلز، شخصیت دوست‌داشتنی و مهربان قصه ما در یک دنیای خشن و بی‌رحم گرفتار می‌شود که در عین ضعیف بودنش باید با موقعیت هایی روبه‌رو شود که در عین خنده‌دار بودن به هیچ وجه از قبل برای آن‌ها آماده نبوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده