نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Hanna برای فصل سوم تمدید شد

هنوز مدت زمان زیادی از پخش فصل دوم سریال Hanna نگذشته است، اما آمازون خیلی زود از تمدید این سریال برای یک فصل دیگر خبر داده است.

مدتی پیش بود که فصل دوم سریال Hanna (هانا) از شبکه آمازون منتشر شد و توانست نقدهای مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای یک فصل دیگر تمدید شده است. آمازون اعلام کرد که سریال Hanna برای فصل سوم تمدید شده است که قابل انتظار است مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال هانا نیز در ۸ قسمت تولید و از شبکه آمازون منتشر شود. اگرچه آمازون هرگز آماری رسمی از عملکرد برنامه‌های خود منتشر نمی‌کند، اما این سرویس استریم تایید کرد که فصل دوم سریال Hanna در هفته اول انتشار عملکرد بسیار خوب و قدرتمندی داشته است. 

مانند دو فصل اول، دیوید فار، شورانر سریال، وظیفه ساخت فصل سوم سریال Hanna را بر عهده خواهد داشت. این سریال، داستان ماجراجویی‌های یک دختر جوان به‌نام هانا را دنبال می‌کند که استعداد و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. از آنجایی که یکی از ماموران سازمان سیا مخفیانه به‌دنبال این قاتل جوان است، هانا هم تصمیم می‌گیرد تا جایی که می‌تواند از دست او فرار کند. او حتی در تلاش است تا حقیقت را درباره این مامور متوجه شود و به هویت واقعی او پی ببرد. سریال Hanna اقتباسی از فیلمی به همین نام است که در سال ۲۰۱۱ اکران شده بود که سورشا رونان نقش هانا را بر عهده داشت.

ازمه کرید مایلز در نقش هانا، میری انوس، جوئل کینامن، نوآ تیلور، درموت مالرونی، آنتونی ولش، شرل اسکیت، کتی کلارکسون هیل، میا جنکینز و یاسمین مونت پرنس، از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال Hanna حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند، اما در حال حاضر تنها می‌دانیم که ازمه کرید مایلز برای نقش هانا و میری انوس برای نقش ماریسا ویگلر قرار است در فصل سوم این سریال بازگردند. فار گفت که برای فصل سوم سریال هانا بسیار هیجان زده است و می‌گوید که در فصل دوم هانا و ماریسا قرار است مناطق جدید و کشف نشده‌ای سفر کنند و فصل سوم را بسیار هیجان انگیز می‌داند.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده