نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

جود لا در حال مذاکره برای بازی در نقش کاپیتان هوک در فیلم جدید پیتر پن

اگر جود لا با والت دیزنی توافق کند، او قرار است نقش کاپیتان هوک را در فیلم Peter Pan and Wendy بازی کند که گفته می‌شود در سینماها نمایش داده خواهد شد.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بازیگران شخصیت کاپیتان هوک در فیلم Peter Pan and Wendy (پیتر پن و وندی) مشخص شده باشد. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، جود لا در حال مذاکره با شرکت والت دیزنی برای بازی در نقش کاپیتان هوک در این فیلم لایو اکشن است. ورایتی در ادامه توضیح داد که هنوز توافقی حاصل نشده و احتمال تغییر هنوز وجود دارد. پیش از این نام‌های بزرگی چون جاستین هافمن و جیسون آیزکس نقش کاپیتان هوک را در سال‌های گذشته بازی کرده بودند. دیوید لاوری که پیش از این با دیزنی در سال ۲۰۱۶ برای کارگردانی فیلم Pete's Dragon (اژدهای پیت) همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی فیلم جدید پیتر پن را بر عهده دارد.

علاوه‌بر کارگردانی، لاوری به توبی هالبروکس در نوشتن فیلمنامه فیلم Peter Pan and Wendy کمک می‌کند. منابع نزدیک می‌گویند که دیزنی فیلم پیتر پن و وندی را به‌جای انتشار در سرویس استریم دیزنی پلاس، برای نمایش در سینماها در نظر گرفته است. همچنین جاستین کرول، خبرنگار ورایتی نیز اشاره کرد که پیش از پیشنهاد به لا، ویل اسمیت پیشنهاد بازی در نقش کاپیتان هوک را رد کرده بود. اسمیت پیش از این نقش جنی را در فیلم Aladdin (علاالدین) بازی کرده بود که این فیلم یکی از موفق‌ترین فیلم‌های لایو اکشن دیزنی تا به امروز بوده است. 

اور اندرسون قرار است نقش وندی و الکساندر مولانی قرار است نقش پیتر پن را در فیلم Peter Pan and Wendy بازی کنند. جود لا پیش از این دو بار و برای بازی در فیلم The Talented Mr. Ripley (آقای ریپلی بااستعداد) و فیلم Cold Mountain (کوهستان سرد) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. سریال The Third Day (سومین روز) اثر بعدی این بازیگر ۴۷ ساله است و همچنین قرار است شاهد حضور وی در فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳) برای بازی در نقش آلبوس دامبلدور و فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز ۳) برای بازی در نقش دکتر جان واتسون، نیز باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده