نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶

بازیگران اصلی ریبوت فیلم Peter Pan and Wendy انتخاب شدند

اور اندرسون نقش وندی و الکساندر مولانی نقش پیتر پن را در ریبوت فیلم Peter Pan and Wendy شرکت دیزنی ایفا خواهند کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اور اندرسون برای ایفای نقش وندی و الکساندر مولانی برای ایفای نقش پیتر پن در ریبوت فیلم Peter Pan and Wendy (پیتر پن و وندی) شرکت دیزنی انتخاب شدند. دیوید لاوری، کارگردان فیلم‌های The Old Man & the Gun (پیرمرد و تفنگ)، A Ghost Story (داستان یک روح)، Pete's Dragon (اژدهای پیت) و Ain't Them Bodies Saints (آنها بی‌گناه هستند)، سکان هدایت این فیلم لایو-اکشن را در دست دارد و به توبی هالبروکس در نگارش فیلمنامه‌ی آن کمک می‌کند. جیم ویتاکر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی این پروژه فعالیت خواهد کرد که دیزنی تا اطلاع ثانوی تولید آن را به‌دلیل افزایش نگرانی‌های حاصل از ویروس کرونا به حالت تعویق درآورده است.

این فیلم با افتباس از رمان Peter Pan (پیتر پن) به قلم جیمز بری ساخته می‌شود که در سال ۱۹۵۳ برای تولید انیمیشن فانتزی موزیکال Peter Pan شرکت دیزنی مورد اقتباس قرار گرفت و هنوز هم موفق‌ترین اقتباس سینمایی این رمان به‌حساب می‌آید. رمان «پیتر پن» در مورد پسری است که پا به سن نمی‌گذارد و گروهی از بچه‌ها را به دنیای جادویی نورلند می‌برد. پیش از این شاهد تولید آثاری با اقتباس از این رمان توسط استودیوهای فیلمسازی دیگری نیز بودیم که عملکرد خوبی در زمینه‌ی فروش نداشتند و از میان آن‌ها می‌توان به فیلم فانتزی Hook (هوک) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و نقش‌آفرینی رابین ویلیامز و البته فیلم فانتزی ماجراجویانه‌ی Pan (پن) به کارگردانی جو رایت اشاره کرد.

الکساندر مولانی / Alexander Molony

براساس گزارش منابع نزدیک به تولید، ریبوت فیلم Peter Pan and Wendy در زمینه‌ی انتشار مانند فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) عمل نمی‌کند و این محصول لایو-اکشن علاوه‌بر پخش از طریق شبکه‌ی دیزنی پلاس، در سینما نیز اکران می‌شود. دیزنی سال بسیار خوبی را با اکران آثار لایو-اکشن پرفروشی نظیر Aladdin (علاءالدین) و The Lion King (شیرشاه) پشت سر گذاشت و این دو فیلم هر کدام بالغ بر ۱ میلیارد دلار نصیب این شرکت کرد. عملکرد فوق‌العاده‌ی Aladdin در گیشه باعث شد تا دیزنی برای تولید دنباله‌ی آن چراغ سبز نشان دهد و جان گاتینز، نویسنده‌ی فیلم‌ Power Rangers (رنجرهای قوی) و آندره‌آ برلوف، نویسنده‌ی فیلم The Kitchen (آشپزخانه) را مسئول نگارش فیلمنامه‌ی آن کند. فیلم Mulan (مولان) نیز لایو-اکشن دیگر دیزنی است که برای اکران در تاریخ ۸ فروردین ۱۳۹۹ (۲۷ مارس ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما به قربانی تازه‌ی ویروس کرونا بدل شد و اکران آن تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

اور اندرسون نقش نسخه‌ی جوان‌تر ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون را در فیلم Black Widow (بیوه‌ی سیاه) بازی خواهد کرد که کارگردانی آن برعهده‌ی کیت شورتلند است و فلورنس پیو، دیوید هاربر، او.تی. فاگبنلی، ریچل وایس، ریموند وینستون و الیور ریچرز در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند. این بازیگر جوان پیش از این در فیلم Resident Evil: The Final Chapter (رزیدنت ایول: قسمت پایانی) نقش نسخه‌ی جوان‌تر مادرش میلا یوویچ را ایفا کرد. این فیلم ترسناک علمی-تخیلی که پل دبلیو. اس. اندرسون وظیفه‌ی کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن را برعهده داشت، در زمینه‌ی فروش عالی عمل کرد و با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری توانست ۳۱۲.۲ میلیون دلار در گیشه بفروشد.

فیلم Peter Pan and Wendy برجسته‌ترین اثری است که اور اندرسون و الکساندر مولانی در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد. مولانی قبلاً در سریال The Reluctant Landlord (صاحب‌خانه‌ی ناراضی) شبکه‌ی اسکای وان و Claude (کلود) شبکه‌ی دیزنی جونیور به ایفای نقش پرداخته بود. رومش رانگانیتن، شان گیبسون، نیک هلم، فیل دیویس، یاسمین اکرم، مارک لاروود، استیو اج و گری داگلاس از بازیگران سریال کمدی «صاحب‌خانه‌ی ناراضی» هستند که تابه‌حال دو فصل از آن روی آنتن رفته است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده