نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

مت ریوز قراردادی چند جانبه با گروه تلویزیونی برادران وارنر امضا کرد

مت ریوز و استودیوی فیلمسازی وی در همکاری با گروه تلویزیونی برادران وارنر قرار است به تولید سریال و پروژه‌های دیگر بپردازند.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلم The Batman (بتمن)، اکنون قرار است همکاری خود را با شرکت برادران وارنر گسترش دهد. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، ریوز که اکنون در حال همکاری با بخش فیلم برادران وارنر است، حالا قراردادی چند جانبه با بخش تلویزیونی این شرکت برای تولید سریال و دیگر پروژه‌های مرتبط امضا کرده است. 6th and Idaho که استودیو تولید فیلم و سریال ریوز است، وظیفه تولید پروژه‌های تلویزیونی برای بخش تلویزیون برادران وارنر را بر عهده گرفته است که این پروژه‌ها قرار است از پلتفرم‌های مختلف از جمله شبکه HBO Max منتشر شوند. ریوز در حال حاضر یک قرارداد اختصاصی با نتفلیکس برای ساخت فیلم نیز امضا کرده است.

بدین ترتیب قرارداد چند جانبه ریوز برای ساخت محتوای تلویزیونی از بخش تلویزیونی فاکس قرن بیستم به برادران وارنر منتقل شده است. ریوز پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده در پروژه‌های تلویزیونی چون سریال Relativity، سریال Felicity (فلسیتی)، سریال The Passage، سریال Gideon's Crossing و سریال Tales from the Loop حضور داشته که این سریال‌ها از شبکه‌های مختلفی مثل NBC، فاکس و ABC منتشر شده بودند و در حال حاضر استودیو فیلمسازی ریوز در حال ساخت سریال Away برای شبکه نتفلیکس است که خود ریوز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

در حال حاضر ریوز وظیفه کارگردانی فیلم The Batman را بر عهده دارد که تولید فیلم بتمن به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا متوقف است، اما انتظار می‌رود به‌زودی مراحل تولید این فیلم مورد انتظار در بریتانیا از سر گرفته شود. فیلم Batman در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران شود، اما اکنون با چند ماه تأخیر فیلم بتمن برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده