نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

فیلمبرداری The Batman و Fantastic Beasts 3 می تواند از سر گرفته شود

باتوجه‌به تصمیم دولت بریتانیا و سازمان بهداشت این کشور، فیلم‌برداری فیلم‌هایی چون The Batman و Fantastic Beasts 3 می‌تواند به‌زودی دوباره آغاز شود.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا تاثیر زیادی روی صنعت سرگرمی به‌خصوص سینما و تلویزیون گذاشته است و تولید بسیاری از آثار هالیوودی در سراسر جهان تعطیل شده که بخش مهمی از این فیلم‌ها در کشور بریتانیا تولید می‌شوند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر می‌تواند به‌زودی تولیدات آثار خود را از سر بگیرد. اگرچه رویکرد بیشتر استودیوها بررسی شرایط موجود و تصمیم‌گیری براساس آن در آینده است، اما طبق خبری که گاردین منتشر کرده، فیلم‌برداری فیلم The Batman (بتمن) و فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳) به‌زودی قرار است از سر گرفته شود. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که دولت بریتانیا و ارگان‌های بهداشتی این کشور دستورالعمل‌های ایمنی جدیدی را تصویب کردند که تولیدات فیلم‌ها و سریال‌ها براساس آن می‌توانند دوباره از سر گرفته شود.

Fantastic Beasts and Where to Find Them

این دستورالعمل‌ها توسط کمیسیون فیلم بریتانیا و مؤسسه فیلم بریتانیا تهیه و تصویب شده و شامل تمامی دستورالعمل‌های ایمنی جدید می‌شود و همه چیز را به شکلی واضح توضیح داده است که شامل پروتکل‌های جدید ایمنی تا فاصله گذاری اجتماعی می‌شود. باتوجه‌به اینکه فیلم‌برداری فیلم بتمن و قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌ انگیز) رسما قرار است از سر گرفته شود، می‌توان انتظار داشت که شاهد از سر گرفته شدن تولیدات فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری در بریتانیا از جمله فصل دوم سریال The Witcher (ویچر)، فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) و فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) نیز باشیم، اما عوامل زیادی ممکن است باعث کند شدن این روند شود.

اول از همه اعضای تیم تولید و بازیگران باید راضی باشند تا در چنین مقطعی قرار است به تولید فیلم یا سریال بازگردند و با فشار استودیو این اتفاق رخ ندهد. همچنین الزام مقررات فاصله اجتماعی می‌تواند منجر به تغییر شرایط پشت صحنه تولید فیلم یا سریال یا حتی صحنه‌های آن نیز شود. در هر حال بازگشت تولید فیلم‌ها می‌تواند خبر خوبی پس از چندین ماه باشد و حال باید منتظر اخبار بیشتری در این رابطه باشیم و جای امیدواری است که آثار بیشتری به این جمع ملحق شوند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده