نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

سریال Katy Keene پس از یک فصل لغو شد

سریال Katy Keene اسپین آف Riverdale است که CW از لغو این سریال پس از یک فصل خبر داده است، اما تلاش برای یافتن یک خانه جدید برای سریال آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW سرانجام تصمیم به عدم تمدید سریال Katy Keene (کتی کین) برای یک فصل دیگر گرفته است. سرانجام CW سرنوشت اسپین‌آف سریال Riverdale (ریوردیل) را مشخص کرد و سریال کتی کین پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن لغو شده و به کار خود پایان داده است. سریال Katy Keene یکی از چند سریال جدید شبکه CW بود که برخلاف سریال Batwoman (بت وومن) و سریال Nancy Drew (نانسی درو) که هر دو برای فصل دوم تمدید شده‌اند، این سریال به جمع سریال‌های لغو شده CW پیوسته است که تنها یک فصل و ۱۳ قسمت از آن تولید و منتشر شده است.

بااین‌حال، بخش تلویزیونی برادران وارنر جست‌وجو برای یافتن یک خانه جدید احتمالی برای سریال Katy Keene را آغاز کرده است که باتوجه‌به اینکه این سریال مدتی پیش از شبکه HBO Max منتشر شد، این سرویس استریم ممکن است یکی از گزینه‌های مناسب برای احیا و ادامه ساخت سریال کتی کین باشد. روبرتو آگیری- ساکازا و مایکل گرسی وظیفه ساخت سریال کتی کین را بر عهده داشتند و باتوجه‌به اینکه این سریال با Riverdale ارتباط دارد، به‌نظر می‌رسید که آینده سریال در شبکه CW تضمین باشد. حتی اشلی مورای، بازیگر نقش جوسی ، یکی از بازیگرانی بود که از سریال Riverdale و شهر ریوردیل به شهر نیویورک و سریال Katy Keene نقل مکان کرده بود.

بااین‌حال، استقبال از این سریال متوسط بوده است. علاوه‌بر سریال Katy Keene و سریال Riverdale، سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی های ترسناک سابرینا) دیگر سریالی است که با الهام گرفتن از کمیک‌های آرچی تولید و برخلاف دو سریال دیگر، از شبکه نتفلیکس (Netflix) منتشر شده است. لوسی هیل نقش کتی کین را بر عهده داشت و حتی محبوبیت او نیز باعث نشد تا این سریال با استقبال خوبی مواجه و برای فصل جدید تمدید شود. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده