نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶

شبکه CW سیزده سریال خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد

شبکه CW از تمدید ۱۳ سریال خود برای یک فصل دیگر خبر داده که در آن شاهد سریال Batwoman و Riverdale نیز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW اعلام کرد که ۱۳ سریال خود را برای فصل جدید تمدید کرده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این شبکه ۱۳ سریال خود که قرار است طی سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ از آن به‌روی آنتن بروند، را برای یک فصل دیگر تمدید کرده که این سریال‌ها شامل سریال Batwoman (بت وومن) برای فصل دوم، سریال All American برای فصل سوم، سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ) برای فصل چهارم، سریال Charmed (افسون شده) برای فصل سوم، سریال Dynasty برای فصل چهارم، سریال The Flash (فلش) برای فصل هفتم، سریال In the Dark (در تاریکی) برای فصل سوم، سریال Legacies (میراث) برای فصل سوم، سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) برای فصل ششم، سریال Nancy Drew (نانسی درو) برای فصل دوم، سریال Riverdale (ریوردیل) برای فصل پنجم، سریال Roswell, New Mexico برای فصل سوم و سریال Supergirl (سوپرگرل) برای فصل ششم، می‌شوند.

The Flash

در این تمدید گسترده که شاهد هیچ لغوی نیستیم، سریال‌هایی چون سریال Arrow (کماندار)، سریال Supernatural (سوپرنچرال) و سریال The 100 دیده نمی‌شوند که این سریال‌ها یا به پایان رسیده‌اند یا قرار است در فصل کنونی خود به پایان برسند. همچنین سریال Katy Keene (کتی کین) که قرار است پخش آن از تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۰ (۱۶ بهمن امسال) آغاز شود، در بین سریال‌های تمدید شده حضور ندارد، اما هالیوودریپورتر اضافه کرد که شبکه CW دستور ساخت ۱۳ قسمت دیگر برای فصل اول این سریال را صادر کرده و قرار است شاهد یک فصل کامل و طولانی از اسپین‌آف سریال ریوردیل باشیم که هنوز تعداد قسمت‌های آن مشخص نیست. 

بااین حال، ممکن است در نهایت تنها شاهد ساخت یک فصل از سریال کتی کین باشیم و این سریال در پایان قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود، اما ممکن است در آینده شاهد تمدید آن باشیم. در حال حاضر شبکه CW در حال ساخت قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال Green Arrow and the Canaries که اسپین‌آف سریال Arrow است و همچنین آن‌ها به‌دنبال ساخت سریال Superman and Lois Lane نیز هستند. همچنین سریال Stargirl (استارگرل) قرار است از شبکه CW نیز منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده