نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تهیه‌ کننده Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 از تکنیک‌های نوآورانه‌ انیمیشن می‌گوید

کریس میلر، تهیه‌کننده‌ی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 با انتشار توییتی از طراحی هنری و سبک‌وسیاق آن سخن گفت.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس میلر، تهیه‌کننده‌ی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی ۲)، تکنیک‌های هنری نوآورانه‌ی مورد استفاده در آن را تحسین کرد. چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته کریس میلر با انتشار توییت جدیدی به طراحی هنری و سبک‌وسیاق انیمیشن «مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی ۲» اشاره کرد و گفت که تکنیک‌های تازه‌ی به‌کار رفته در آن باعث می‌شود که انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) ساده به نظر برسد.

پیشرفت تکنیک‌های هنری نوآورانه‌ی مورد استفاده در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 من را حیرت‌زده کرد. این تکنیک‌ها باعث می‌شود که قسمت اول در مقایسه با آن قدیمی به نظر برسد.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 دارای یک پروسه‌ی تولید طولانی است و به‌همین‌خاطر چهار سال پس از اکران قسمت اول روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. این انیمیشن در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ (۸ آوریل ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده بود، اما بر اثر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و حالا در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۱ (۷ اکتبر ۲۰۲۲) اکران می‌شود. انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse به تهیه‌کنندگی فیل لرد و کریس میلر توانست جایزه‌ی «بهترین انیمیشن سال» را در نودویکمین دوره‌ی جوایز اسکار کسب کند و به سومین انیمیشن ابرقهرمانی برنده‌ی اسکار تبدیل شود. انیمیشن «مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» در ۷۶امین مراسم گلدن گلوب نیز خوش درخشید و پس از کنار زدن رقبای سرسختی مثل The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) و Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) جایزه‌ی بهترین انیمیشن سال را از آن خود کرد.

انیمیشن «مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» که شامیک مور، جیک جانسون، کریس پاین، هیلی استاینفلد، ماهرشالا علی، برایان تایری هنری، لی‌لی تاملین، لورین ولز، زوئی کراویتز و نیکلاس کیج را در گروه صداپیشگان خود داشت، با بودجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۳۷۵.۵ میلیون دلار در گیشه شد. فیل لرد و کریس میلر پس از اکران موفقیت‌آمیز انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قراردادی پنج ساله با شرکت سونی پیکچرز تله‌ویژن امضا کردند تا بر پروژه‌های تلویزیونی مشترک مارول و سونی نظارت داشته باشند. از قرار معلوم شرکت سونی در مقطعی در فکر تولید سریالی از Spider-Man: Into the Spider-Verse بوده است. انیمیشن‌های The Lego Movie (فیلم لگو)، The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: بخش دوم) و The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن) از دیگر آثاری هستند که در کارنامه‌ی فیل لرد و کریس میلر مشاهده می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده