نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

مراحل فیلمبرداری فصل چهارم Stranger Things 4 تا اواخر تابستان از سر گرفته خواهد شد

نتفلیکس در نظر دارد تا مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things و دیگر پروژه‌های خود را به‌زودی در آمریکا از سر بگیرد.

مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر، شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث توقف مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نیز شده است و در حال حاضر شاهد انتشار اخباری مبنی بر از سرگیری تولید آثار سینمایی و تلویزیونی در بریتانیا، استرالیا و نیوزیلند هستیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌برداری سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) احتمالا به‌زودی از سر گرفته خواهد شد. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، نتفلیکس هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای شروع مجدد مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم این سریال مورد انتظار است. گفته می‌شود که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تولید فصل چهارم سریال از تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۷ شهریور) در آتلانتا در ایالت جورجیا از سر گرفته خواهد شد.

Stranger Things

این در حالی است که مسئولان ایالت جورجیا در تلاش هستند تا با از سرگیری تولیدات سینمایی و تلویزیونی در این ایالت، باعث رونق اقتصادی دوباره این منطقه شوند. این خبر همچنین یک ماه پس از اینکه برایان کمپ، فرماندار ایالت جورجیا پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی این ایالت را ارائه کرد که براساس آن استودیو‌ها می‌توانستند با رعایت آن تولید بیشتر فیلم‌ها و سریال‌ها را از سر بگیرند، منتشر شده است. جان روکر، موسس و صاحب آتلانتا مترو استودیو، در بیانیه منتشر شده گفت که مردم ایالت جورجیا به‌دنبال بازگشت به کار هستند و همچنین می‌خواهند نشان دهد که نه‌تنها می‌توانند ویروس کرونا را شکست دهند، بلکه می‌توانند رهبری ترغیب دیگران برای بازگشت به سر کار در آمریکا نیز باشند.

همچنین انتظار می‌رود طی ماه اوت تا سپتامبر (مرداد تا شهریور) مراحل فیلم‌برداری آثار دیگری چون فیلم Red Notice (اعلان قرمز)، سریال Falcon and Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) و سریال Loki (لوکی)، نیز از سر گرفته شود. میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سیدی سینک، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، مایا هاوک و برت گلمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتظار می‌رود سریال Stranger Things 4 در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه Netflix منتشر شود. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده