نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اکران فیلم Bill and Ted Face the Music به تعویق افتاد

فیلم کمدی علمی‌-تخیلی Bill and Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز و الکس وینتر با دو هفته تأخیر اکران خواهد شد.

بسیاری از استودیوهای فیلم‌سازی و زنجیره‌های سینمایی با افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در هفته‌های اخیر تصمیم به تعویق اکران آثاری گرفتند که برای نمایش در ماه‌های ژوئیه و اوت سال ۲۰۲۰ (اواسط تیر تا اواسط شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود. فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند) با نقش‌آفرینی کیانو ریوز و الکس وینتر نیز یکی از این آثار بود که باری دیگر با تأخیر مواجه شد تا زمان بیشتری را در اختیار دنیا برای نجات از بحران بهداشت جهانی قرار دهد. سومین قسمت از مجموعه فیلم های علمی تخیلی کمدی Bill and Ted برای اکران در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴ اوت ۲۰۲۰) در نظر گرفته شده بود، اما حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این فیلم با دو هفته تأخیر در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۹ (۲۸ اوت ۲۰۲۰) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

براساس گزارش ورایتی، ظاهراً شرکت فیلم‌سازی اوریون پیکچرز برای اینکه فیلم Bill and Ted Face the Music در تاریخ پیشین به رقیب فیلم Tenet (تنت) تبدیل نشود، این تصمیم را اتخاذ کرده است. فیلم «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان قرار بود تا در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئن ۲۰۲۰) روی پرده‌ی سینما برود، اما اخیراً خبری مبنی‌بر تعویق اکران آن تا تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ (۱۲ اوت ۲۰۲۰) مخابره شد. فیلم Bill and Ted Face the Music باری دیگر داستان بیل و تد را روایت می‌کند که این‌بار در سنین میان‌سالی به سر می‌برند و صاحب دختران نوجوانی هستند. زمانی‌که یک سیاح از آینده به بیل و تد می‌گوید که تنها آهنگ آن‌ها می‌تواند زندگی روی زمین و کل جهان را از نابودی نجات دهد، این دو برای انجام این وظیفه همکاری جدیدی را با خانواده، دوستان و موسیقی‌دانان مشهور آغاز می‌کنند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

کیانو ریوز در نقش تد لوگان، الکس وینتر در نقش بیل پرستون، ویلیام سدلر در نقش مرگ، برجیت لاندی پین در نقش بیلی لوگان، سامارا ویوینگ در نقش تیا پرستون، کید کادی در نقش خودش، جیلیان بل در نقش دکتر تیلور وود، هال لاندن جونیور در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، امی ستاچ در نقش میسی، جیما مایز در نقش همسر بیل، ارین هیز در نقش همسر تد، بک بنت در نقش دیاکون لوگان، هالند تیلور در نقش رهبر بزرگ، کریستین شال در نقش کلی، وین باتلر در نقش یکی از اعضای رهبران بزرگ و آنتونی کاریگان از بازیگرانی هستند که در فیلم Bill and Ted Face the Music نقش‌آفرینی می‌کنند. دین پاریزو، کارگردان فیلم‌های Red 2 (رِد ۲) و Galaxy Quest (ماجراجویی کهکشانی) وظیفه‌ی کارگردانی و کریس ماتِسون و اد سلیمان وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم را برعهده دارند.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده