نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

تاریخ اکران جدید فیلم بعدی ام نایت شیامالان مشخص شد؛ اضافه شدن سه بازیگر دیگر

شرکت یونیورسال پیکچرز تاریخ جدیدی برای فیلم بعدی ام نایت شیامالان اعلام کرده است. همچنین بازیگران جدیدی به این فیلم اضافه شده‌اند.

ام نایت شیامالان در همکاری دوباره با یونیورسال پیکچرز در حال ساخت دو فیلم جدید است که این دو فیلم به ترتیب قرار بود در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹) و ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) اکران شوند که در حال حاضر اکران فیلم اول به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید فیلم بعدی شیامالان مشخص و اعلام شده است. یونیورسال اعلام کرد که فیلم جدید کارگردان فیلم The Sixth Sense (حس ششم) که در حال حاضر نام آن اعلام نشده، قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. 

هیچ اطلاعاتی در مورد فیلم جدید شیامالان از جمله نام یا خلاصه داستان آن منتشر نشده است و نمی‌دانیم حتی ژانر و سبک فیلم چیست و تنها می‌دانیم که او وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. یونیورسال مسئولیت انتشار فیلم را بر عهده دارد. شیامالان فیلم‌های خود را با بودجه مستقل تولید می‌کند و هزینه فیلم‌هایی چون فیلم Split (شکاف)، فیلم The Visit (ملاقات) و فیلم Glass (گلس) در مجموع تنها ۳۵ میلیون دلار بوده است. همچنین این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و دو فیلم جدید وی نیز قرار است به همین شکل تأمین مالی شوند. ورایتی در ادامه اعلام کرد که سه بازیگر دیگر به فیلم جدید شیامالان اضافه شده‌اند.

کن لئونگ، نیکی آموکا-برد و ابی لی کرشا

کن لئونگ، نیکی آموکا-برد و ابی لی کرشا، سه بازیگر جدیدی هستند که به فیلم بعدی ام‌نایت شیامالان اضافه شده‌اند. پیش از این حضور الیزا اسکنلن، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف و ویکی کریپس، در این فیلم مشخص شده بود و حالا شاهد گسترش تیم بازیگری فیلم هستیم. ورایتی اضافه کرد که هنوز تاریخ مشخصی برای شروع فیلم‌برداری این فیلم در نظر گرفته نشده است، اما قابل انتظار است که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فیلم‌برداری فیلم از اواخر امسال آغاز می‌شود.

طبق خبری اخبار منتشر شده، فیلم جدید شیامالان ممکن است Labor of Love نام داشته باشد، اما هنوز چیزی تایید نشده است. در حال حاضر شیامالان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Servant (خدمتکار) حضور دارد که این سریال اخیرا از سرویس استریم Apple TV Plus منتشر شده و ساخت فصل دوم این سریال نیز به پایان رسیده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده