نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

بازیگران فیلم جدید ام نایت شیامالان مشخص شدند

به‌تازگی فهرست بازیگران فیلم جدید ام نایت شیامالان مشخص و معرفی شده‌اند که در آن شاهد انتخاب‌های جالب توجهی هستیم.

همانطور که می‌دانیم، ام نایت شیامالان در همکاری دوباره با یونیورسال پیکچرز در حال ساخت دو فیلم جدید است که این دو فیلم به ترتیب قرار بود در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹) و ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) اکران شوند که در حال حاضر اکران فیلم اول به علت شیوع ویروس کرونا تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران اولین پروژه از دو پروژه جدید شیامالان مشخص شده است. الیزا اسکنلن، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف و ویکی کریپس، در حال انجام مذاکرات نهایی و امضای قرارداد با یونیورسال برای حضور در این فیلم بدون عنوان هستند که هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات آن نیز در دسترس نیست و اطلاعات این پروژه در حال حاضر کاملا محرمانه باقی‌مانده است.

Sharp Objects

ام نایت شیامالان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید خود را بر عهده دارد و مشخص نیست که شاهد ارتباط با فیلم‌های دیگر این کارگردان خواهیم بود یا فیلمی کاملا مستقل است. علاوه‌بر اینکه مشخص نیست این فیلم چه زمانی اکران می‌شود، برنامه شروع تولید آن نیز به علت شیوع ویروس کرونا نامشخص است و تیم تولید امیدوار است تا پایان سال جاری میلادی مراحل فیلمبرداری این فیلم آغاز شود. شیامالان فیلم‌های خود را با بودجه مستقل تولید می‌کند و هزینه فیلم‌هایی چون فیلم Split (شکاف)، فیلم The Visit (ملاقات) و فیلم Glass (گلس) در مجموع تنها ۳۵ میلیون دلار بوده است. همچنین این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و دو فیلم جدید وی نیز قرار است به همین شکل تامین مالی شوند.

Leave No Trace

در حال حاضر شیامالان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Servant (خدمتکار) حضور دارد که این سریال اخیرا از سرویس استریم Apple TV Plus منتشر شده و ساخت فصل دوم این سریال نیز به پایان رسیده است. کریپس بیشتر برای بازی در فیلم Phantom Thread (رشته خیال) به‌کارگردانی پل توماس اندرسن شناخته می‌شود و فیلم The Last Vermeer و فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت) از دیگر کارهای وی هستند. اسکنلن پس از اینکه برای بازی در سریال Sharp Objects (اشیای تیز) بسیار سر زبان‌ها افتاد، در فیلم Little Women (زنان کوچک) حضور پیدا کرد و فیلم Babyteeth و فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) آثار بعدی این بازیگر ۲۱ ساله است.

Nat Wolff

مک‌کنزی نیز پس از درخشش در فیلم JoJo Rabbit (جوجو خرگوشه)، شاهد حضورش در فیلم The True History of the Kelly Gang (تاریخچه حقیقی دار و دسته کلی) بودیم و حال قرار است شاهد حضور مک‌کنزی جوان در فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) باشیم. الکس ولف نیز بیشتر برای بازی در فیلم Hereditary (موروثی) شناخته می‌شود که فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) و فیلم Bad Education (آموزش بد) از آثار اخیر وی هستند. آرون پیز نیز پیش از این برای بازی در سریال Krypton (کریپتون) شناخته می‌شد و سریال The Underground Railroad (راه آهن زیرزمینی) کار بعدی وی خواهد بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده