نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

انیمیشن جدید باب اسفنجی به‌جای اکران در سینماها از CBS All Access منتشر می‌شود

پارامونت اعلام کرد که انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و در سال ۲۰۲۱ از CBS All Access منتشر خواهد شد.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا اکران انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run (فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار) تا تاریخ ۷ اوت ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) عقب بیفتد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمیشن سینمایی دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شرکت پارامونت پیکچرز که بخشی از ViacomCBS است، تصمیم گرفته تا این انیمیشن را دیگر در سینماها اکران نکند و حال قسمت سوم انیمیشن The SpongeBob Movie قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم CBS All Access و برای اجاره در پلتفرم دیجیتالی منتشر شود. انیمیشن 2021 باب اسفنجی اکنون برای دانلود در دسترس است.

هنوز تاریخی برای انتشار انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run اعلام نشده است، اما مارک دی‌بیویس، مدیر ارشد محتوای دیجیتالی ViacomCBS به ورایتی گفت که زمان انتشار انیمیشن باب اسفنجی در این سرویس استریم کاملا متناسب با برنامه گسترش، تغییر برند و برنامه‌ریزی مجدد این سرویس استریم است که این تغییرات تا اوایل سال ۲۰۲۱ انجام خواهد شد. این تغییر برند در حال حاضر طبق برنامه در حال انجام است. تمامی قسمت‌های سریال باب اسفنجی نیز در زمان این تغییرات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run، اولین انیمیشن و فیلم کودکانی نیست که به‌جای اکران در سینماها، راهی سرویس استریم یا پلتفرم دیجیتالی می‌شود. پیش از این شاهد انتشار انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) و انیمیشن Scoob (اسکوب) در پلتفرم دیجیتالی بودیم که هر دو اثر با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده‌اند. همچنین فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) اخیرا از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شده است که پیش از این شرکت والت دیزنی تصمیم به انتشار زودهنگام انیمیشن Onward (به پیش) در دیزنی پلاس نیز گرفته بود و فیلم The One and Only Ivan (ایوان منحصربه‌فرد) نیز قرار است در تابستان امسال به‌جای نمایش در سینماها، از دیزنی پلاس منتشر شود.

تام کنی، بیل فیجرباک، کلنسی براون، راجر بومپاس، مستر لارنس، کارولین لارنس، جیل تالی، کیانو ریوز، آوکافینا و رجی واتس، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run حضور و صداپیشگی‌ شخصیت‌های آن را بر عهده دارند. تام هیل، نویسنده قسمت اول، کارگردانی این انیمیشن و جاناتان ایبل و گلن برگر، نویسنده انیمیشن Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار) به‌همراه مایکل کوام، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید انیمیشن The SpongeBob Movie را بر عهده دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده