نویسنده: رضا اسکندری
// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

HBO Max برای ساخت فیلم جدید بتمن، بن افلک، جرد لتو و جو مانگانیلو را در نظر دارد

طبق شایعه جدید، HBO Max برای پروژه‌ی جدید خود که یک اثر اقتباسی از بتمن خواهد بود، بن افلک، جرد لتو و جو مانگانیلو را برای حضور در این فیلم در نظر دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، منابع نزدیک به TCN تایید کردند که شبکه‌ HBO Max برای ساخت فیلم بتمن، بن افلک، جرد لتو و جو مانگانیلو را در نظر دارد. این وب‌سایت ادعا می‌کند که AT&T و WarnerMedia برای نقش جدید قهرمان شنل‌پوش، بن افلک را در نظر دارند. بن افلک برای حضور در این پروژ‌ه در حال صحبت برای کارگردانی این اثر بوده است و درکنار او زک اسنایدر، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد گرفت.

بازگشت بن افلک در نقش بتمن می‌تواند به‌معنی ساخت یک سریال کوتاه یا ساخت یک فیلم در دنیای DC، توسط شبکه‌ی HBO Max، باشد؛ بااین‌حال استودیوی برادران وارنر متعهد به ساخت و اکران سه‌گانه‌ی بتمن، با تهیه‌کنندگی مت ریورز خواهد بود و هم‌زمان با آن بتمن ساخته‌ی بن افلک، به‌ احتمال زیاد داستان Justice League یا داستان Justice League ساخته‌ی زک اسنایدر را دنبال خواد کرد. باتوجه‌به اخباری که در ما‌ه‌های گذشته منتشر شده است، بتمن ساخته‌ی بن افلک، شامل بیمارستان بیمارهای روانی آرکهام، جوکر، دث استروک و بسیاری دیگر از جزییات همیشگی فیلم بتمن خواهد بود. البته این نکته را باید اضافه کرد که TheCulturedNerd منبع خیلی قابل اعتمادی نیست و باید با دید شک به این خبر و شایعه نگاه کرد.

دنیای دی‌سی با سرعت زیادی درحال گسترش است؛ فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی در قالب فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، سریال‌های کوتاه، انیمیشن و کمیک، منتشر می‌شوند. ممکن است درنهایت ما شاهد اکران هم‌زمان دو نسخه از بتمن باشیم که احتمال موفقیت این آثار زیاد خواهد بود. دوست‌داران فیلم‌های ابرقهرمانی به‌اندازه‌ی کافی باهوش هستند که داستان‌های مجزای این دو اثر را درکنار هم دنبال کنند. با انتشار نسخه‌ی Snyder Cut فیلم Justice League در سال ۲۰۲۱، اخبار ساخت بازگشت هنری کویل در نقش سوپرمن و صحبت‌های ری فیشر برای ساخت سایبورگ در قالب یک مینی سریال برای شبکه‌ی HBO Max، بازگشت بن افلک با فیلم جدید بتمن، قطعه‌ی جدید دومینوی جهان DC خواهد بود.


منبع TheCulturedNerd
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده