نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

جی کی سیمونز برای بازی در چندین فیلم از دنیای سینمایی مارول قرارداد بسته است

بازیگر نقش جی جونا جیمسون احتمالاً نقش پررنگی در فیلم‌های بعدی مرد عنکبوتی خواهد داشت.

یکی از بزرگ‌ترین غافل‌گیری‌های فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) به بخش پایانی آن مربوط می‌شد؛ جایی که بعد از سال‌ها یک‌بار دیگر جی کی سیمونز را در قالب شخصیت جی جونا جیمسون می‌دیدیم و اکنون به‌نظر می‌رسد می‌توانیم منتظر حضور پررنگ‌تر او در نسخه‌های بعدی این مجموعه باشیم.

از بهترین بخش‌های سه‌گانه‌ی مرد عنکبوتی سم ریمی می‌توان به شخصیت جی جونا جیمسون، سردبیر بداخلاق روزنامه‌ی دیلی بیوگل اشاره کرد؛ کسی که از قدیم در کمیک‌های مرد عنکبوتی به مخالفت و انتقاد از این ابرقهرمان می‌پرداخته و روابط جالبی با پیتر پارکر دارد. جی کی سیمونز درحالی این نقش را در فیلم‌های ریمی ایفا کرد که توانست شخصیت موردنظر را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد و طرفداران زیادی پیدا کند.

به‌طوری‌که وقتی سال‌ها بعد یک‌بار دیگر او را در نسخه‌ی جدید مرد عنکبوتی ملاقات کردیم، یکی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های پس از تیتراژ پایانی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) شکل گرفت. سیمونز به‌تازگی به صحبت در مورد این نقش پرداخته و در پاسخ به سؤالی پیرامون اینکه چه انتظاری از آینده‌ی این نقش دارد، چنین گفته است:

نمی‌دانم کلمه‌ی «انتظار» در اینجا کاربرد درستی دارد یا نه، ولی به‌دست آوردن این موقعیت دوباره برای ایفای نقش جی جونا جیمسون واقعاً اتفاق خوبی برای من بوده و برایم جالب است که جزو افرادی هستم که از نسخه‌ی قبلی وارد مجموعه‌ی جدید شده‌ام.

البته نوع قرارداد جیمسون با دیزنی، مارول و سونی به‌شکلی نیست که حضور دوباره‌ی او در فیلم‌های مرد عنکبوتی حتمی باشد و این قرارداد هیچ الزامی در این زمینه ایجاد نمی‌کند، ولی باتوجه‌به علاقه‌ی طرفداران مرد عنکبوتی به این بازیگر ۶۵ ساله و حضور غافل‌گیرکننده‌ی او در فیلم قبلی، احتمالاً باز هم با او ملاقات خواهیم کرد؛ بازیگری که علاوه‌بر فیلم‌های سینمایی مرد عنکبوتی، در مجموعه انیمیشن‌های The Avengers: Earth's Mightiest Heroes و Ultimate Spider-Man هم به‌جای جیمسون صحبت کرده است.

سومین فیلم مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول با حضور تام هالند در این نقش برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) آماده می‌شود؛ فیلمی که مراحل تولید آن به‌علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا با تأخیر مواجه شده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده