نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

احتمال تمدید سریال Lucifer برای فصل ششم قوت گرفت

تمدید سریال جنایی-درام Lucifer برای فصل ششم با امضای قراردادی بین تام الیس و شبکه‌ی نتفلیکس یک قدم به واقعیت نزدیک شد.

با اینکه تمدید سریال Lucifer (لوسیفر) برای فصل ششم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما براساس گزارش تازه‌ی ددلاین، تام الیس اخیراً قراردادی با شبکه‌ی نتفلیکس‌ امضا کرده است که از ادامه‌ی ماجراجویی‌های پادشاه جهنم خبر می‌دهد. شبکه‌ی نتفلیکس از مدت‌ها قبل برای تولید فصل ششم سریال جنایی-درام «لوسیفر» مشغول مذاکره با شرکت برادران وارنر بوده است و قراردادهایی نیز با ایلدی مودروویچ و جو هندرسون، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال برای تولید یک فصل تازه بسته است. رسانه‌ی ورایتی همچنین ادعا می‌کند که اگر نتفلیکس تصمیم به تولید فصل دیگری از Lucifer بگیرد، سایر بازیگران این سریال فانتزی نیز آماده‌ی توافق برای بازگشت و ایفای نقش‌های خود خواهند بود.

سریال Lucifer داستان نخستین فرشته‌ی سقوط‌کرده را روایت می‌کند. لوسیفر مورنینگ‌استار که از فرمانروایی جهنم خسته و ناراضی است، تاج‌وتخت خود را رها می‌کند و به زمین می‌رود تا با همکاری کارآگاه کلوئی دکر از اداره‌ی پلیس شهر لس‌آنجلس به دستگیری جنایتکاران بپردازد. شبکه‌ی فاکس تولید سریال «لوسیفر» را پس از فصل سوم به یک‌باره لغو کرد، اما شبکه‌ی نتفلیکس با ساخت فصل چهارم و پنجم آن باری دیگر این سریال را احیا کرد. تام الیس در نقش لوسیفر مورنینگ‌استار، لورن جرمن در نقش کارآگاه کلوئی دکر، کوین آلخاندرو در نقش دَن اسپینوزا، دیوید برایان وودساید در نقش اَمِنِدیل، لزلی ان برنت در نقش مَزیکین، اسکارلت استوز در نقش بئاتریس، راچل هاریس در نقش دکتر لیندا مارتین، کوین رانکین در نقش کاراگاه مالکولم گراهام، تریشا هلفر در نقش شارلوت ریچاردز، ایمی گارسیا در نقش الا لوپز، تام ولینگ در نقش ستوان مارکوس پیرس و اینبار لاوی در نقش حوا، از بازیگران سریال Lucifer هستند.

Lucifer

سریال «لوسیفر» براساس کاراکترهای کمیک بوکی خلق شده توسط نیل گیمن برای ورتیگو ایمپرینت، زیرمجموعه‌ی شرکت دی‌سی و سم کیت و مایک درینگن‌برگ برای ورتیگو تولید می‌شود. شرکت وارنر برادرز تله‌ویژن با همکاری دو شرکت «جری بروکهایمر تله‌ویژن» و «اَگرسیو مدیاکرتی» وظیفه‌ی تولید این سریال را برعهده دارند. افزون‌بر این، جری بروکهایمر، جاناتان لیتمن، ایلدی مودروویچ و جو هندرسون به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Lucifer فعالیت می‌کنند و لن وایزمن کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی و تام کاپینوس مشاور اجرایی آن است. تاریخ پخش فصل پنجم سریال «لوسیفر» تابه‌حال اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد انتشار آن از شبکه‌ی نتفلیکس باشیم. فصل پنجم سریال در ابتدا قرار بود که ۱۰ قسمتی باشد، اما نتفلیکس درحالی‌که این نمایش مراحل تولید را پشت سر می‌گذاشت، سفارش ساخت ۶ قسمت اضافی را داد که در دو بخش ۸ قسمتی پخش خواهد شد.

سال گذشته شبکه‌ی نتفلیکس از تولید یک سریال از کمیک بوک‌های The Sandman (سندمن) خبر داد که از پرافتخارترین مجموعه کمیک‌های تاریخ محسوب می‌شوند. از قرار معلوم نتفلیکس برای تصاحب امتیاز «سندمن» زیر بار قراردادی سنگین با شرکت برادران وارنر رفته است که این امر باعث تبدیل این سریال به پرهزینه‌ترین مجموعه‌ی تلویزیونی دی سی کامیکس می‌شود. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از سریال مورد انتظار The Sandman در دست نیست، اما می‌دانیم که آلن هاینبرگ، نویسنده‌ی فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) به‌عنوان شورانر و دیوید گویر، نویسنده‌ی فیلم‌های Man of Steel (مرد پولادین) و The Dark Knight (شوالیه‌ی تاریکی) و نیل گیمن، نویسنده‌ی مطرح دنیای کمیک به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده