نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

بازیگر دارکساید در فیلم Justice League مشخص شد

در نسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است شاهد اضافه شدن شخصیت دارکساید نیز باشیم و حال بازیگر این شخصیت در فیلم نیز مشخص شده است.

سرانجام تلاش چند ساله طرفداران جواب داد و حالا قرار است نسخه Snyder Cut فیلم Justice League (لیگ عدالت) که هنوز مشخص نیست یک فیلم ۴ ساعته یا یک سریال ۶ قسمتی خواهد بود، در سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max منتشر شود. حال همان‌طور که شاید خبر داشته باشید، در نسخه اصلی فیلم قرار بود شاهد حضور کوتاه شخصیت دارکساید نیز باشیم که البته در نسخه نهایی و اکران فیلم حذف شده بود و درواقع یکی از بخش‌هایی بود که باعث شد تا طرفداران درخواست نسخه اسنایدر کات فیلم را بدهند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش Darkseid در فیلم Justice League مشخص شده است.

ری پورتر دارکساید

ری پورتر، بازیگر سریال Justified (موجه)، با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که بازیگر نقش دارکساید در نسخه Snyder Cut فیلم Justice League است. صد البته صحنه‌های او قبلا فیلم‌برداری شده و او صداپیشگی این ابرشرور محبوب دنیای DC (دی سی) را نیز بر عهده دارد. پورتر پیش از این نیز در کمیک کان سال گذشته به صداپیشگی شخصیت دارکساید در فیلم لیگ عدالت اشاره کرده بود و حالا این موضوع را رسما تایید کرده است. دارکساید قرار است در صحنه‌های ابتدایی و پایانی فیلم Justice League حضور داشته باشد و درواقع او قرار بود شخصیت شرور و منفی اصلی قسمت دوم باشد.

شخصیت Steppenwolf (استپن‌ولف) همچنان شخصیت شرور اصلی فیلم Justice League خواهد بود. شبکه HBO Max برای تکمیل نسخه زک اسنایدر فیلم قرار است ۳۰ میلیون دلار هزینه کند و این نسخه به‌صورت انحصاری از این سرویس استریم نوپا منتشر خواهد شد که این اقدام باعث شده تا استقبال احتمالی از این سرویس استریم افزایش پیدا کند. فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌های سینما رفت و تنها ۶۵۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و با نقدهای بسیار متوسط و ضعیفی نیز مواجه شد. بودجه ساخت این فیلم حدود ۳۰۰ میلیون دلار اعلام شده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده