نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

انیمیشن The Willoughbys در ماه اول انتشار ۳۷.۶ میلیون بار تماشا شده است

شبکه نتفلیکس آمار میزان استقبال از انیمیشن The Willoughbys در ماه اول انتشار را منتشر کرده که حکایت از عملکرد خوب این انیمیشن دارد.

ماه گذشته بود که انیمیشن The Willoughbys (ویلوبی‌ها) از شبکه نت فلیکس منتشر شد و توانست نقدهای مثبتی نیز دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از انیمیشن جدید شبکه Netflix منتشر شده است. نتفلیکس با انتشار توییتی در صفحه توییتر فیلم خود تایید کرد که انیمیشن The Willoughbys در ماه اول انتشار ۳۷.۶ میلیون از حساب کاربران خانگی این سرویس استریم تماشا شده است. نتفلیکس همچنین در مورد این آمار خوب اضافه کرد که این انیمیشن سینمایی بهترین نقدها در بین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰ را نیز دریافت کرده است. نتفلیکس پیش از این آمار خود را براساس کسانی اعلام می‌کرد که حداقل ۷۰ درصد یک فیلم را تماشا کرده بود، اما در حال حاضر اگر یک کاربر ۲ دقیقه یا بیشتر به تماشای یک فیلم بپردازد، در آمار جدید حساب می‌شود.

انیمیشن ویلوبی‌ ها اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییس لوری است که داستان چهار بچه خانواده ویلوبی را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند بهتر است روی پای خود بایستند و به همین منظور نقشه می‌کشند تا پدر و مادر خودخواه خود را به تعطیلاتی به دور دنیا بفرستند و با اینکه آن‌ها تنها به‌دنبال یافتن یک خانواده عادی هستند، اما حال این چهار خواهر و برادر قرار است در ماجراجویی خود یاد بگیرند که چگونه ارزش‌های قدیمی را دنیای معاصر تطبیق دهند؛ درحالی‌که در تلاش هستند تا معنای واقعی و حقیقی خانواده را نیز پیدا و یاد بگیرند.

ریکی گراویس، مایا رادولف، ویل فورت، مارتین شرت، آلیسیا کارا، جین کراکووسکی، تری کروز و وینسنت تانگ، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Willoughbys حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های این اثر پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این انیمیشن نیز بر عهده کریس پرن و کوری ایوانز بوده که علاوه‌بر کارگردانی، پرن وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده