نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

شرکت اسپای‌گلس مدیا فیلم Denali را در دست ساخت دارد

شرکت اسپای‌گلس مدیا مشغول تولید یک فیلم سینمایی از وقایع‌نامه‌ی نوشته‌ی بن مون است که چارلی هونام در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ماجراهای کتاب Denali: A Man, a Dog, and the Friendship of a Lifetime (دنالی: یک مرد، یک سگ و رفاقتی تکرارنشدنی) به پرده‌ی سینما راه می‌یابد. براساس گزارش هالیوودریپورتر، شرکت اسپای‌گلس مدیا قراردادی برای تولید یک فیلم سینمایی از وقایع‌نامه‌ی نوشته‌ی عکاس و فیلمبرداری با نام بن مون امضا کرده است. مکس وینکلر، کارگردان سریال‌های New Girl (دختر جدید) و Wainy Days (روزهای روبه افول) فیلمنامه‌ی فیلم را به نگارش در می‌آورد و سکان هدایت آن را در دست خواهد داشت.

چارلی هونام، بازیگر فیلم‌های King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر) و The Gentlemen (آقایان) در فیلم Denali (دنالی) به ایفای نقش می‌پردازد و در کنار آلبرت برگر و ران یرکسا از شرکت بونا فایدی پروداکشنز به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. این فیلم همکاری دیگری را برای وینکلر و هونام رقم می‌زند که اخیراً در فیلم درام Jungleland (جانگل‌لند) شرکت لاینزگیت با یکدیگر مشارکت داشتند. نخستین همکاری هونام با آلبرت برگر و ران یرکسا به فیلم Cold Mountain (کوهستان سرد) به کارگردانی آنتونی مینگلا مربوط می‌شود که براساس رمانی از چارلز فریزر ساخته شد و با بودجه‌ی ۷۹ میلیون دلاری توانست ۱۷۳ میلیون دلار در گیشه بفروشد.

بن مون در سال ۲۰۱۵ یک فیلم کوتاه ۸ دقیقه‌ای با نام Denali (دنالی) ساخت که شرکت پوشاکِ «پاتاگونیا» آن را به نمایش درآورد و در وب‌سایت ویمیو بالغ بر ۱۴.۵ میلیون بازدید به ثبت رساند. این فیلم کوتاه که بن نایت را در مقام کارگردان داشت، به وقایع پس از تشخیص سرطان بن مون از نگاه سگ باوفایش می‌پردازد که در چندین جشنواره مفتخر به دریافت جایزه شد. وظیفه‌ی انتشار کتاب Denali: A Man, a Dog, and the Friendship of a Lifetime نیز برعهده‌ی شرکت پنگوئن رندوم هاوس بود؛ کتابی که داستان یک سگ، صاحبش و دوستی بی‌نظیری را تصویر می‌کند که باعث نجات زندگی هر دو آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده