نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

MGM حق انتشار فیلم Three Thousand Years of Longing به کارگردانی جرج میلر را به‌دست آورد

شرکت MGM اعلام کرد که حق انتشار فیلم Three Thousand Years of Longing به کارگردانی جرج میلر را به‌دست آورده است.

آبان ۹۷ بود که مشخص شد فیلم Three Thousand Years of Longing (سه هزار سال آرزو) قرار است پروژه بعدی جرج میلر باشد و او وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این پروژه که براساس یک داستان اورجینال ساخته می‌شود، را بر عهده خواهد داشت. همچنین در ادامه حضور ادریس البا و تیلدا سوئینتن در فیلم Three Thousand Years of Longing رسما تایید و اعلام شد، اما از آن زمان خبر بیشتری در مورد این فیلم به اشتراک گذاشته نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ناشر این فیلم مشخص شده است. شرکت MGM رسما اعلام کرد که حقوق انتشار فیلم Three Thousand Years of Longing در آمریکای شمالی را در اختیار گرفته است و برای انتشار این فیلم با United Artists Releasing همکاری می‌کند.

اطلاعات زیادی از فیلم Three Thousand Years of Longing در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این پروژه به یک داستانی حماسی عاشقانه توصیف شده که از زمان تایید ساخت آن، میلر در حال مذاکره با استودیوهای مختلف برای فروش حق تولید و انتشار آن بوده است. انتظار می‌رود که فیلم‌برداری فیلم Three Thousand Years of Longing در استرالیا، لندن و استانبول انجام شود که در حال حاضر مراحل تولید آن به علت شیوع ویروس کرونا تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است. این فیلم، جدیدترین فیلم جرج میلر از زمان ساخت و انتشار فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) در سال ۲۰۱۵ است.

همچنین جرج میلر به‌دنبال ساخت دو قسمت جدید از مجموعه فیلم Mad Max (مد مکس) است که یک فیلم، دنباله مستقیم فیلم Mad Max: Fury Road است و یک قسمت اسپین‌آف است. فیلم Mad Max: The Wasteland (مکس دیوانه: وستلند) دنباله فیلم اصلی است که تام هاردی برای بازی در نقش مکس دیوانه باز خواهد گشت. همچنین تمرکز اسپین‌آف فیلم Mad Max: Fury Road قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا با بازی شارلیز ترون، باشد که گفته می‌شود بازیگر دیگر و جوان‌تری قرار است به‌جای ترون نقش فیوروسا را در این فیلم بازی کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده