نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

حضور تیموتی شالامی و جاش برولین در تصویر جدید فیلم Dune

به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Dune منتشر شده که در این تصویر شاهد حضور تیموتی شالامی به‌همراه جاش برولین هستیم.

ماه گذشته بود که اولین تصویر رسمی ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور تیموتی شالامی، بازیگر نقش پاول آترییدز بودیم و پس از آن مجله VanityFair تصاویر جدید بیشتری از این فیلم علمی تخیلی و فوق العاده مورد انتظار امسال را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم بودیم. در ادامه زندیا، بازیگر نقش چانی نیز یک تصویر دیگر از این فیلم را منتشر کرد که در آن شاهد نمای کامل‌تری از این شخصیت مرموز بودیم. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم تل ماسه منتشر شده است. مجله امپایر در شماره جدید خود تصویر جدیدی از فیلم Dune را منتشر کرده است که در این تصویر تیموتی شالامی، بازیگر نقش پاول آترییدز به‌همراه گرنی هالک با بازی جاش برولین قابل مشاهده است. پاول شخصیت اصلی فیلم است و گرنی در واقع آموزش مبارزه با سلاح را به او یاد خواهد داد که در این تصویر در واقع آن‌ها در این سیاره صحرایی در حال سوار شدن به یک وسیله پروازی هستند که گرنی در حال کمک به پاول برای سوار شدن است. اطلاعات بیشتری از این تصویر در دسترس نیست و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تیموتی شالامی و جاش برولین در فیلم Dune

 تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که علاوه‌بر کارگردانی، ویلنو به ‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Dune برای اکران‌ در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده