نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

سریال National Treasure برای دیزنی پلاس در دست ساخت است

جری بروکهایمر، تهیه‌کننده مجموعه فیلم National Treasure از ساخت یک سریال براساس این مجموعه برای دیزنی پلاس خبر داده است.

ماه دی گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت والت دیزنی با استخدام کریس برمنر، نویسنده فیلمنامه فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی)، ساخت قسمت سوم فیلم National Treasure (گنجینه ملی) را رسما آغاز کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال براساس این مجموعه اکشن و ماجراجویی نیز در دست ساخت است. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده دو قسمت اول مجموعه گنجینه ملی که برای قسمت سوم نیز باز خواهد گشت، در مصاحبه اخیر خود ساخت سریال National Treasure را نیز تایید کرده که این سریال اکشن و ماجراجویی قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود و همچنین این سریال دارای بازیگرانی جدید و جوان‌تر نیز خواهد بود. بروکهایمر در مصاحبه با کولایدر گفت:

ما در حال حاضر به‌صورت قطعی در حال ساخت یک سریال National Treasure برای پخش از سرویس استریم و یک فیلم برای نمایش در سینماها هستیم. امیدوارم هر دو پروژه به سرانجام برسند و ما یک گنجیه ملی دیگر را به شما ارائه دهیم، اما روند تولید هر دو پروژه بسیار فعال است. یکی از پروژه‌ها که برای دیزنی پلاس در دست ساخت است، بازیگرانی بسیار جوان‌تر نسبت به فیلم‌های خود خواهند داشت، اما لحن و کلیت سریال مانند آن‌ها خواهد بود. پروژه سینمایی نیز با بازیگران دو فیلم اول ساخته خواهد شد.

.فیلم National Treasure در سال ۲۰۰۴ و فیلم National Treasure: Book of Secrets در سال ۲۰۰۷ اکران و موفق شده بودند در مجموع بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کنند. اگرچه دیزنی پلاس واکنشی به این خبر نداشته، اما بروکهایمر توضیح داد که کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) و طرح و مسیر کلی قسمت‌های آینده سریال National Treasure کامل شده است. وی خاطر نشان کرد که فیلمنامه فیلم National Treasure 3 (گنجینه ملی 3) در حال نگارش است، اما از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرد. نیکلاس کیج، جاستین بارتا، دیانه کروگر، جان ویت، هاروی کایتل و آرماندو ریسکو، دیگر بازیگرانی هستند که در هر دو قسمت فیلم گنجینه ملی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته بودند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده