نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

اولین پوستر و تصاویر جدیدی از سریال Cursed منتشر شد

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین پوستر سریال Cursed به زمان حدودی انتشار این سریال فانتزی اشاره کرد. همچنین تصاویر جدیدی از این سریال نیز منتشر شده است.

ماه خرداد گذشته بود که اولین تصویر رسمی سریال Cursed (نفرین شده) منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور کاترین لانگفورد، بازیگر نقش نیمو که نوجوانی بانوی دریاچه است، بودیم. پس از آن در ماه مرداد تصاویر بیشتری از فصل اول این سریال فانتزی منتشر شد که شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری از سریال بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال جدید شبکه نت‌ فلیکس منتشر شده است. شبکه Netflix امروز تصاویر جدیدی از سریال Cursed را منتشر کرد که علاوه‌بر حضور شخصیت نیمو با بازی کاترین لانگفورد، شاهد تصاویر متعددی از شخصیت‌های مختلف سریال و دنیای آن هستیم. همچنین نتفلیکس اولین پوستر رسمی سریال Cursed را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را به‌همراه تصاویر جدید سریال مشاهده کنید:

سریال Cursed

سریال Cursed

فصل اول سریال Cursed در ۱۰ قسمت تولید شده که نتفلیکس تایید کرد که در تابستان امسال شاهد انتشار این سریال فانتزی خواهیم بود، اما تاریخ دقیق‌تر آن در زمان دیگری اعلام خواهد شد. کاترین لانگفورد، دوون ترل، گوستاو اسکاشگورد، پیتر مولان، شالوم برن، فرانکلین، دنیل شارمن، سباستین ارمستو، لیلی نیومارک، امیلی کوتس، بیلی جنکینز، بلا دِین و چارلی ایلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cursed حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر فرانک میلر و تام ویلر است که این دو وظیفه ساخت سریال آن را نیز بر عهده دارند.

سریال Cursed اقتباسی متفاوت از افسانه‌های دنیای شاه آرتور را دنبال می‌کند و این سریال قرار است داستان نیمو را به تصویر بکشد. نیمو یک قهرمان نوجوان است که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد و سرنوشت او این خواهد بود که به بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون تبدیل شود. او بعد از مرگ مادرش، به‌طور ناگهانی با فردی به‌نام آرتور برخورد می‌کند؛ یک مزدور جوان که در تلاش است تا مرلین را پیدا کند و یک شمشیر باستانی را به مقصد مورد نظرش برساند. نیمو در طی جریان ماجراجویی و سفرش، تبدیل به نماد شجاعت و شورش علیه پالادین‌های قرمز ترسناک و همچنین پادشاه آنها یعنی اوتر پندراگون می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده