نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

تصاویر جدیدی از سریال Cursed منتشر شد

شبکه نتفلیکس اخیرا تصاویر جدیدی از سریال Cursed را منتشر کرده که در آن شاهد اولین تصویر از مرلین و آرتور نیز هستیم.

ماه خرداد امسال بود که اولین تصویر رسمی سریال Cursed (نفرین شده) منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور کاترین لانگفورد، بازیگر نقش نیمو که نوجوانی بانوی دریاچه است، بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال جدید شبکه نت‌ فلیکس منتشر شده است. شبکه Netflix به‌تازگی سه تصویر جدید از سریال Cursed را منتشر کرده که در یکی از این تصاویر، شاهد تصویر دیگری از شخصیت نیمو هستیم و در دو تصویر دیگر، شخصیت مرلین با بازی گوستاو اسکاشگورد و آرتور با بازی دوون ترل، قابل مشاهده هستند. کاترین لانگفورد و شبکه نتفلیکس پیش از این در سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا) همکاری کرده بودند و او در این سریال نقش هانا بیکر را بر عهده داشت و این سریال فانتزی قرار است دومین همکاری مشترک آن‌ها باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Cursed

Cursed

Cursed

کاترین لانگفورد، دوون ترل، گوستاو اسکاشگورد، پیتر مولان، شالوم برن، فرانکلین، دنیل شارمن، سباستین ارمستو، لیلی نیومارک، امیلی کوتس، بیلی جنکینز و چارلی ایلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cursed حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر فرانک میلر و تام ویلر است که این دو وظیفه ساخت سریال آن را نیز بر عهده دارند و فصل اول سریال Cursed قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود که نتفلیکس امید زیادی به موفقیت این سریال دارد.

سریال Cursed اقتباسی متفاوت از افسانه‌های دنیای شاه آرتور را دنبال می‌کند و این سریال قرار است داستان نیمو را به تصویر بکشد. نیمو یک قهرمان نوجوان است که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد و سرنوشت او این خواهد بود که به بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون تبدیل شود. او بعد از مرگ مادرش، به طور ناگهانی با فردی به نام آرتور برخورد می‌کند؛ یک مزدور جوان که در تلاش است تا مرلین را پیدا کند و یک شمشیر باستانی را به مقصد مورد نظرش برساند. نیمو در طی جریان ماجراجویی و سفرش، تبدیل به نماد شجاعت و شورش علیه پالادین‌های قرمز ترسناک و همچنین پادشاه آنها یعنی اوتر پندراگون می‌شود.


منبع Scoopsquare24
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده