نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

اکران فیلم Doctor Strange 2 عقب افتاد؛ تغییر تاریخ اکران Thor 4

مارول استودیو بار دیگر تغییراتی در تاریخ اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد و از عقب افتادن اکران فیلم Doctor Strange 2 و جلو افتادن اکران فیلم Thor 4 خبر داده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شد تا برنامه اکران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با تغییرات گسترده‌ای مواجه شود و شاهد عقب افتادن اکران تمامی فیلم‌های آینده این مجموعه باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات بیشتری در اکران فیلم‌های آینده مارول استودیو ایجاد شده است. مارول تایید کرد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) که پیش از این اکران آن تا تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) عقب افتاده بود، حال اکران آن با ۴ ماه تاخیر دیگر مواجه شده و اکنون قرار است در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود. در واقع این اتفاق پس از این رخ داد که مشخص شد فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) قرار است با چند ماه تاخیر به‌جای دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) روی پرده برود.

Thor

همچنین فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) که پیش از این برای اکران در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود، اکران آن یک هفته جلو افتاد و اکنون قرار است در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) اکران شود تا فاصله آن با اکران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness کمی بیشتر شود. علاوه‌بر این فیلم‌ها، مابقی فیلم‌های آینده مارول طبق برنامه اکران خواهند شد که براساس آن فیلم Black Widow (بلک ویدو) برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹)، فیلم The Eternals (اترنالز) برای اکران در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)، فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)، فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) و فیلم Captain Marvel 2 (کاپیتان مارول ۲) برای اکران در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱)، برنامه‌ریزی شده‌اند.

Spider-Man: Far From Home

علاوه‌بر تاخیر اکران قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن)، سونی پیکچرز اعلام کرد که دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) دیگر قرار نیست در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود و حال اکران این انیمیشن سینمایی تا تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) عقب افتاده است. سونی تغییرات بیشتری در اکران فیلم‌های آینده خود نیز ایجاد کرده که براساس آن، فیلم Uncharted (آنچارتد) که پیش از این اکران آن تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) عقب افتاده بود، اکنون قرار است چند ماه زودتر و به‌جای فیلم اسپایدرمن 3 قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود.

همچنین اکران انیمیشن Hotel Transylvania 4 (هتل ترانسیلوانیا ۴) نیز جلو افتاده و حال به‌جای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰)، قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود. همچنین اکران انیمیشن Connected (کانکتد) تا تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) و انیمیشن Vivo نیز تا تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) عقب افتادند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده