نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

فیلم سینمایی آن شب اکران آنلاین نخواهد داشت

سازندگان فیلم سینمایی آن شب معتقد هستند که این فیلم برای اکران آنلاین مناسب نیست و برنامه‌ای برای اکران اینترنتی آن ندارند.

فیلم سینمایی «آن شب» ساخته کوروش آهاری برای اولین‌بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جلوی دوربین رفت. این فیلم ایرانی که در امریکا جلوی دوربین رفته است، در صف اکران است. حالا بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ با بالا گرفتن صحبت‌های مربوط به اکران آنلاین، احتمال اکران آنلاین این فیلم سینمایی رد شده است. محمد درمنش، تهیه کننده این فیلم سینمایی اعلام کرده است که «آن شب» برای اکران آنلاین مناسب نیست. وی درباره نحوه اکران فیلم «آن شب» به قرار زیر صحبت‌هایی کرده است.

ما نیز مانند دیگر صاحبان فیلم‌ها منتظر باز شدن سینماها هستیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی را برای اکران فیلم داشته باشیم.

محمد درمنش در ادامه گفت:

دوست داشتیم که این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی هم حضور داشته باشد اما با توجه به شیوع کرونا، تعدادی از جشنواره‌های سینمایی در جهان به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است. پیش از بوجود آمدن این شرایط اولویت اصلی نمایش «آن شب» در جشنواره‌های بین‌المللی بود اما در شرایطی فعلی باید منتظر بمانیم تا برای اکران فیلم تصمیم مناسبی بگیریم.

فیلم شب

درمنش درباره نسخه اکران فیلم «آن شب» گفت:

نسخه‌ای که برای اکران عمومی در نظر گرفته شده است، همان نسخه اکران شده در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. البته این نسخه در بخش صدا تغییراتی داشته است.

محمد درمنش احتمال اکران آنلاین فیلم «آن شب» را به شرح زیر رد کرد:

اگر این فیلم یک اثر ملودرام، اجتماعی یا کمدی بود حتما آن را در VOD‌ها نمایش می‌دادیم اما فیلم‌های ژانر وحشت مبتنی بر سالن تاریک و صدای مناسب تولید می‌شوند و به همین دلیل صبر می‌کنیم تا فیلم را برای مخاطب در سینماها اکران کنیم.

فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری با بازی شهاب حسینی، نیوشا جعفریان، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لی‌لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مو ساخته شده است. شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های محمد درمنش چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده