نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اکران فیلم بتمن عقب افتاد؛ تغییر تاریخ اکران فلش، شزم 2 و چند فیلم دیگر

شرکت برادران وارنر از عقب افتادن اکران چندین فیلم خود از جمله فیلم The Batman و فیلم Shazam 2 و همچنین جلو افتادن اکران فیلم The Flash خبر داد. 

گسترش و همه‌گیری ویروس کرونا باعث توقف تولید و فیلمبرداری و همچنین عقب افتادن اکران فیلم‌های متعددی شده و هر روز آثار بیشتری به فهرست بلند بالای این گروه اضافه می‌شوند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر از عقب افتادن اکران فیلم‌های بیشتری خبر داده است. پیش از این مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود و حال برادران وارنر از عقب افتادن اکران این فیلم خبر داده است. حال فیلم Batman قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰)، اکنون در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. پیش از این شاهد عقب افتادن اکران فیلم‌های بهار و تابستان بودیم و به‌نظر می‌رسد که استودیوهای بزرگ برنامه ماه‌های آینده تقویم اکران خود را قرار است دوباره برنامه‌ریزی و اعلام کنند که احتمالا شامل تغییرات گسترده‌ای خواهد شد.

Newark

در هر حال همچنان فیلم Tenet (تنت) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) قرار است به‌ترتیب در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۱۳۹۹) و در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ۱۳۹۹) اکران شوند و برادران وارنر تغییری در تاریخ اکران این دو فیلم ایجاد نکرده است. همچنین با اینکه اکران دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) مدتی پیش تغییر کرد، اما هنوز بسیاری اعتقاد دارند که ممکن است بار دیگر اکران این فیلم با تاخیر مواجه شود. برادران وارنر در ادامه اعلام کرد که فیلم The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک) دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) اکران شود و اکران فیلم پیش درآمد سریال The Sopranos (سوپرانوز) تا تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) عقب افتاده است.

فیلم King Richard (پادشاه ریچارد) دیگر فیلم امسال برادران وارنر است که اکران آن تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده و حال فیلم زندگینامه ریچارد ویلیامز، پدر سرنا و ونوس ویلیامز به‌جای اکران در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹)، قرار است در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. فیلم Elvis (الویس) نیز که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران شود و اکنون فیلم بتمن جای آن را گرفته، حال با یک ماه تاخیر برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تغییرات فیلم‌های دنیای DC (دی سی) به فیلم شوالیه تاریکی خلاصه نمی‌شود و اکران دو فیلم این مجموعه در سال ۲۰۲۲ نیز تغییر کرده است.

Shazam

فیلم The Flash (فلش) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران شود، حال اکران آن یک ماه جلو افتاده و اکنون این فیلم از دنیای DC برای اکران در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین اکران دنباله فیلم Shazam (شزم) نیز تغییر کرده و این فیلم دیگر قرار نیست در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود و حال فیلم Shazam 2 (شزم 2) قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده