نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ اکران فیلم The Flash سرانجام مشخص شد

شرکت برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم The Flash با بازی ازرا میلر را مشخص و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The Flash (فلش) تایید و اعلام شده است. شرکت برادران وارنر سرانجام اعلام کرد که فیلم مستقل این ابرقهرمان محبوب DC (دی سی) قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. ازرا میلر نیز قرار است بار دیگر نقش شخصیت بری آلن ملقب به فلش را در این فیلم بازی کند. میلر در ابتدا در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) برای اولین‌بار نقش فلش را بازی کرد و در ادامه شاهد حضور پر رنگ‌تر او در فیلم Justice League (لیگ عدالت) بودیم. اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It (آن) و فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم)، وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده دارد و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی)، خواهد بود.

قابل انتظار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در سال ۲۰۲۱ آغاز شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از وضعیت این پروژه که سال‌ها با تأخیر و تغییر در تیم تولید مواجه بوده، در دسترس نیست. در حال حاضر میلر قرار است در فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت انگیز ۳) جلوی دوربین برود که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از بهار سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌ انگیز) برای اکران در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر فیلم The Flash، دنباله فیلم Aquaman (آکوامن) دیگر فیلم دنیای DC در سال ۲۰۲۲ خواهد بود که فیلم Aquaman 2 (آکوامن 2) برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸)، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹)، فیلم The Batman (بتمن) در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰)، فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) و فیلم Black Adam (بلک آدام) در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰)، فیلم‌های بعدی دنیای DC خواهند بود که قرار است در این تاریخ‌ها اکران شوند.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده