نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعاتی از نقش ری وینستون در فیلم Black Widow منتشر شد

به‌تازگی اطلاعاتی از نقش ری وینستون در فیلم Black Widow منتشر شده که ظاهرا با گذشته ناتاشا رومانوف در ارتباط است.

ماه گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدید و نهایی فیلم Black Widow (بلک ویدو) را منتشر کرد، اما مدت کوتاهی بعد اکران این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول به علت شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، تا مدت نامشخصی عقب افتاد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. اگرچه اکران فیلم عقب افتاده، اما این بدان معنی نیست که اطلاعات جدیدی از فیلم بلک ویدو منتشر نخواهد شد و به نقل از SlashFilm و در مصاحبه با مجله امپایر، اطلاعات جدیدی از نقش ری وینستون در این فیلم منتشر شده است. طبق این اطلاعات، نام شخصیت وینستون در فیلم Black Widow دریکف است که در دوره شوروی رئیس The Red Room (اتاق قرمز) بوده که ناتاشا رومانوف در آن تمرین و آموزش دیده بود. 

نکته جالب این است که پیش از این در فیلم The Avengers (اونجرز) که در سال ۲۰۱۲ اکران شده بود، لوکی با کنترل ذهن کلینت بارتون به اطلاعاتی در مورد ناتاشا دست پیدا کرده بود و در ملاقات با این شخصیت به دریکف و آتش زدن بیمارستان در سائو پائولو اشاره کرد. حال مشخص نیست که صحنه‌های دریکف در فیلم نیز قرار است فلش بک باشد یا اینکه ناتاشا رومانوف قرار است با دریکف دوباره ملاقات کند. در حال حاضر کنترل اتاق قرمز در اختیار تسک مستر است. در هر حال معرفی دریکف و روابط او با ناتاشا می‌تواند ارتباط جالبی با گذشته این شخصیت در MCU داشته باشد و همچنین می‌تواند به نزدیک‌تر شدن مخاطبان با این شخصیت نیز بیشتر کمک کند.

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را بر عهده داشته است. همچنین تصاویر جدیدی از فیلم Black Widow نیز منتشر شده است که در این تصاویر شاهد حضور ناتاشا، یلنا، رد گاردین و تسک مستر هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده