نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

زمان انتشار قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead عقب افتاد

شبکه AMC اعلام کرد که قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead قرار نیست در زمان اعلام شده پخش شود و پخش آن تا تاریخ نامشخصی عقب افتاده است.

پخش فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) همچنان ادامه دارد و به‌نظر می‌رسد که طرفداران این مجموعه روزهای خوبی را سپری می‌کنند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویروس کرونا به دنیای پر از زامبی مردگان متحرک نیز رحم نکرده است. شبکه AMC اعلام کرد که در پی شیوع ویروس کووید-۱۹، قسمت پایانی فصل دهم سریال مردگان متحرک قرار نیست در زمان اعلام شده منتشر شود و قسمت پانزدهم قرار است قسمت پایانی فصل دهم باشد. طبق گفته هالیوودریپورتر، هنوز مراحل پس از تولید قسمت شانزدهم و پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead به پایان نرسیده و با توجه به شیوع کرونا، تا زمان اعلام شده، کار روی این قسمت به پایان نخواهد رسید. قسمت شانزدهم فصل دهم این سریال قرار بود در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) منتشر شود و حال فصل اخیر سریال The Walking Dead در قسمت پانزدهم که در تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین) منتشر می‌شود، به پایان خواهد رسید. AMC در بیانیه منتشر شده گفت:

متاسفانه وقایع و اتفاقات کنونی تکمیل مراحل پس از تولید فصل دهم سریال The Walking Dead را غیر ممکن کرده است. بنابراین فصل جاری با قسمت پانزدهم که در تاریخ ۱۷ فروردین منتشر می‌شود، به پایان می‌رسد. قسمت پایانی اصلی و طبق برنامه نیز به‌عنوان قسمت ویژه در طول سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

فصل دهم سریال The Walking Dead

در حال حاضر زمان مشخصی برای انتشار قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead اعلام نشده است و همچنین مراحل فیلمبرداری فصل یازدهم سریال مردگان متحرک که قرار بود از اوایل ماه می (اردیبهشت) آغاز شود، حدود سه هفته عقب افتاده است. علاوه‌بر این، پخش فصل اول سریال The Walking Dead: World Beyond (مردگان متحرک: دنیای آینده) که قرار بود طبق برنامه از ۱۲ آوریل ۲۰۲۰ (۲۵ فروردین ۱۳۹۹) آغاز شود، به علت شیوع گسترده ویروس کرونا تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است

ویروس کرونا طی روزها و هفته‌های اخیر باعث عقب افتادن اکران فیلم‌هایی بزرگی چون فیلم Black Widow (بلک ویدو)، فیلم Mulan (مولان)، فیلم سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9)، فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) نیز شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده