نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

احتمال بازگشایی سینماهای کشور تا پیش از اردیبهشت بسیار کم است

رییس شورای عالی اکران و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی احتمال بازگشایی سینماهای کشور تا ابتدای اردیبهشت ماه را بسیار پایین ارزیابی کرده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا مدتی است که سرتاسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است. دانشگاه‌ها، مدارس، رقابت‌های ورزشی و سینماها در ایران تعطیل شده‌‌اند. حالا، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سید محمد مهدی طباطبایی نژاد، رییس شورای عالی اکران و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، درباره وضعیت بازگشایی سینماهای کشور سخن گفته است. او احتمال بازگشایی سینماهای کشور تا ابتدای اردیبهشت ماه را بسیار کم ارزیابی کرده است. طباطبایی نژاد درباره وضعیت بازگشایی سینماهای کشور به قرار زیر صحبت کرد.

طبیعتا بازگشایی سینما‌ها منوط به دستور ستاد ملی مبارزه با کروناست که فعلا تا پانزدهم فروردین همه سینما‌ها و دیگر فعالیت‌های هنری اعم از تئاتر و کنسرت‌ها و... تعطیل است و باید صبر کرد و دید جدیدترین تصمیمشان چه خواهد بود.

سید محمد مهدی طباطبایی نژاد در ادامه درباره زمان احتمالی بازگشایی سینماهای کشور به قرار زیر نوشت.

پیش بینی‌هایی وجود دارد، اما رسمی نیست. با توجه به پیش بینی وزارت بهداشت مبنی بر اینکه احتمالا بیستم فروردین عبور از پیک کروناست به طور طبیعی تا پایان فروردین سینما‌ها تعطیل خواهد بود و در کل احتمال بازگشایی تا قبل از اردیبهشت به شدت ضعیف است.

شما کاربران زومجی درباره وضعیت تعطیلی سینماهای کشور چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده