نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

فیلمبرداری فیلم Shang-Chi موقتا متوقف شد

در پی دادن تست ابتلا به ویروس کرونا توسط دنیل کرتون و تا زمان اعلام شدن نتیجه آن، فیلمبرداری فیلم Shang-Chi موقتا متوقف شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) موقتا متوقف شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوودریپورتر منتشر کرده، به‌تازگی دنیل کرتون، کارگردان این فیلم از دنیای سینمایی مارول تست ابتلا به ویروس کرونا داده و در حال حاضر در یک مکان کاملا ایزوله حضور دارد تا جواب آزمایش وی مشخص و اعلام شود و تا آن زمان، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Shang-Chi (شانگ چی) تعطیل خواهد بود. گفته می‌شود که دلیل قرنطینه و ایزوله کردن کرتون توصیه پزشکی بوده است.

طبق گفته منابع نزدیک به هالیوودریپورتر، برنامه فیلمبرداری تیم یا واحد اول تولید (تیم کارگردان) برای احتیاط متوقف شده، اما برنامه تیم یا واحد دوم تولید (تیمی که رهبری آن بر عهده فرد دیگری است) و تیم خارج از تولید (گروهی که مسئول تدارکات و آماده کردن پشت صحنه فیلمبرداری فیلم هستند) طبق برنامه به کار خود ادامه خواهد داد. نتایج تست کرونا کرتون هفته آینده آماده خواهد شد. کرتون به‌تازگی صاحب فرزند جدیدی شده و دلیل تست دادن او نیز برای همین موضوع بوده است. مراحل فیلمبرداری فیلم پس از مشخص شدن تست کرونا کرتون از سر گرفته خواهد شد و قرار نیست تولید فیلم کاملا متوقف شود.

همچنین اخیرا تست کرونای تام هنکس و ریتا ویلسون مثبت اعلام شده تا مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم زندگینامه الویس پریسلی به‌کارگردانی باز لورمن که مانند فیلم Shang-Chi در استرالیا فیلمبرداری می‌شود، نیز متوقف شود. همچنین اخیرا تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings در استرالیا منتشر شده که به‌نظر می‌رسد در این تصاویر شاهد حضور ماندرین و نیروهایش هستیم، اما تصاویر با کیفیت خوبی تاکنون منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings قرار است در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود. سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم رسما تایید و اعلام شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده