نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

شایعه: بازیگر فیلم Creed 2 ممکن است به جمع بازیگران فیلم Shang-Chi اضافه شده باشد

طبق شایعه جدید منتشر شده، احتمالا شاهد حضور فلورین مانتینو، بازیگر فیلم Creed 2 در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings خواهیم بود.

تابستان امسال و در پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی شد و فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) یکی از فیلم‌هایی بود که ساخت آن در این پنل رسما تایید و اعلام شد، اما تا به امروز اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده باشد. طبق خبری که Slashfilm به نقل از DarkHorizons منتشر کرده، فلورین مانتینو، بوکسور سنگین وزن رومانیایی که سابقه بازی در فیلم Creed 2 (کرید ۲) را در کارنامه دارد، ممکن است برای حضور در فیلم Shang-Chi (شانگ چی) با مارول قرارداد همکاری امضا کرده باشد. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیوی فیلمسازی در سیدنی استرالیا در حال انجام است، اما اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست.

 فیلم Creed 2

DarkHorizons به نقل از منابع به گفته خود بسیار معتبر اضافه کرد که مانتینو احتمالا قرار است نقش شرور و منفی دوم فیلم را بازی کند. این در حالی است که طبق اینستاگرام این بازیگر و بوکسور، مانتینو اکنون در سیدنی حضور دارد و در حال انجام تمرینات سنگین است و حتی بازیگر شخصیت شانگ چی اخیرا در زیر یکی از تصاویر مانتینو پیام گذاشته بود. در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings قرار است شاهد نقش آفرینی سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا، باشیم. علاوه‌بر مانتینو، شایعاتی مبنی بر مذاکره میشل یئو برای حضور در این فیلم نیز شنیده می‌شود که این خبر هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings قرار است در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود. دنیل کرتون، کارگردان فیلم Short Term 12 (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲) و فیلم Just Mercy (فقط بخشش)، وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده دیوید کالاهام، نویسنده فیلم Godzilla (گودزیلا) و فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: دابل تپ)، بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده