نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

گروه Guardians of the Galaxy در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند

وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت از برخی از شخصیت‌های گروه نگهبانان کهکشان در فیلم Thor: Love and Thunder خبر داده است.

در لحظات پایانی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان‌بازی) شاهد همراهی شخصیت ثور با گروه نگهبانان کهکشان شدیم و بسیاری انتظار داشتند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) شاهد این کراس اور باشند که جیمز گان، کارگردان این فیلم تایید کرد که اتفاقات قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy قرار است پس از حوادث فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) جریان داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نگهبانان کهکشان قرار است در قسمت چهارم فیلم Thor حضور داشته باشند. وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت در مصاحبه با ComicBook تایید کرد که حداقل برخی از شخصیت‌های نگهبانان کهکشان قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder حضور داشته باشند.

Avengers: Infinity War

دیزل گفت که او این خبر را مستقیما از تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 را نیز بر عهده دارد، دریافت کرده است. دیزل اضافه کرد که این موضوع بسیار جالب خواهد بود که ببینیم ثور و نگهبانان کهکشان قرار است پس از نجات جهان از تانوس در کهکشان چه کاری انجام دهند. او در ادامه گفت که شاید بهتر بود نباید در مورد این موضوع صحبت می‌کرد و در واقع شوخی با مارول استودیو انجام داد که نگران واکنش سختگیرانه آن‌ها در مورد این افشا است. دیزل در ادامه اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشت و گفت که ما قرار است نسخه آلفا گروت را مشاهده کنیم که در واقع مرحله بعدی تبدیل این شخصیت از بیبی گروت به گروت نوجوان است.

در واقع دیزل ممکن است اشاره‌ای به حضور آلفا گروت در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 نیز کرده باشد که احتمالا این تغییر و تکامل ادامه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر ما دقیقا نمی‌دانیم آلفا گروت چه تغییراتی را نسبت به گذشته کرده و همچنین اطلاعاتی از شخصیت‌ها حاضر و همچنین نقش اعضای نگهبانان کهکشان در فیلم Thor: Love and Thunder در دسترس نیست. فیلم Thor 4 برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است، اما قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy هنوز تاریخ اکرانی ندارد.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده