نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بازیگر سریال Orange Is the New Black به فیلم The Batman پیوست

گیل پرز آبراهام، بازیگر سریال‌های معروفی چون Orange is the New Black و Pose به پروژه تولید فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز ملحق شد.

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، گیل پرز آبراهام، بازیگر جوانی که او را در یک اپیزود از سریال Orange is the New Black دیده‌ایم، به جمع بازیگران یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های کمپانی برادران وارنر یعنی The Batman پیوسته است. او که سابقه بازی در سریال Pose را هم دارد و قرار است در اسپین‌-آف سریال The Walking Dead با نام World Beyond نیز حضور داشته باشد، معلوم نیست که در فیلم بتمن نقش کدام شخصیت را بازی می‌کند.

اگرچه هنوز جزئیاتی درباره نقش گیل پرز آبراهام در فیلم The Batman اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه حضور او در فیلم، از حالا و به‌صورت رسمی اعلام شده، پیش‌بینی می‌شود که نقش مهمی را در قسمت جدید فیلم Batman ایفا کند.

گیل پرز آبراهام

در فیلم The Batman، علاوه‌بر رابرت پتینسون که نقش بتمن را بازی خواهد کرد، جفری رایت (بازیگر سریال Westworld و برنده جایزه گلدن گلوب) در نقش بازرس جیمز گوردون، زوئی کراویتز (بازیگر سریال Big Little Lies) در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، پل دینو (بازیگر فیلم There Will Be Blood و نامزد جایزه گلدن گلوب) در نقش ادوارد نشتون (ریدلر)، اندی سرکیس (بازیگر فیلم Black Panther و نامزد گلدن گلوب) در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل (بازیگر فیلم The Gentleman و برنده گلدن گلوب) در نقش اسوالد کابلپات (پنگوئن)، جان تورتورو (بازیگر سریال The Night Of و نامزد گلدن گلوب) در نقش کارمین فالکون، پیتر سارسگارد (بازیگر فیلم Green Lantern و نامزد گلدن گلوب) در نقش گیل کالسون و در نهایت، جیمی لاوسون در نقش بلا رئال حضور خواهند داشت.

فیلم The Batman به‌عنوان یک ریبوت برای مجموعه جدید بتمن شناخته می‌شود. مت ریوز کارگردانی این فیلم را به عهده دارد و همچنین در نگارش فیلمنامه با متنسون تاملین همکاری کرده است. در ابتدا قرار بود که به بن افلک این فیلم را بسازد و در آن به ایفای نقش بپردازد، اما در سال ۲۰۱۷ از کارگردانی و نویسندگی فیلم انصراف داد تا تمرکزش را روی بازی در نقش بتمن بگذارد. پس از آنکه ریوز به‌عنوان کارگردان و نویسنده این فیلم انتخاب شد، تصمیم گرفت تا روی داستانی با محوریت شخصیت جوان‌تر بتمن کار کند. در نهایت افلک در سال ۲۰۱۹ به‌طور کلی از این پروژه کنار رفت و جای خودش را به پتینسون داد. مراحل فیلمبرداری فیلم The Batman با مدیریت گریک فریزر از اوایل سال ۲۰۲۰ در شهر گلاسکو آغاز شد و قرار است این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) آماده شود.

هنوز هیچ اطلاعی درباره جزئیات داستانی فیلم جدید بتمن در دست نیست، اما گفته می‌شود که داستان فیلم بر اساس دو مجموعه کامیک پرطرفدار کمپانی دی‌سی به نام‌های The Long Halloween و Year One شکل گرفته است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده