نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ اکران فیلم The Little Things با بازی دنزل واشینگتن و رامی ملک تایید شد

شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Little Things با بازی دنزل واشینگتن و رامی ملک را تایید و اعلام کرده است. 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The Little Things (چیزهای کوچک) تایید و اعلام شده است. شرکت برادران وارنر تایید کرد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. دنزل واشنگتن، رامی ملک، جرد لتو، ناتالی مورالس، سوفیا واسیلویا، تری کینی، مایکل هایت، جیسون جیمز ریختر، کریس باوئر، کری اومالی و تام هیوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Little Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان لی هنکاک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Blind Side (نقطه کور)، فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، فیلم The Founder (بنیان‌گذار) و فیلم The Highwaymen (ماموران بزرگراه) بوده است.

اتفاقات فیلم The Little Things در شهر کرن کانتی در کالیفرنیا جریان دارد که یک آتش‌سوزی در آن رخ داده است. این فیلم قرار است داستان یک کلانتر به‌نام دک با بازی واشینگتن و یک کارآگاه LASD به‌نام بکستر با بازی ملک را دنبال کند که به دنبال یافتن و دستگیری یک قاتل سریالی بسیار باهوش و حقه‌باز در کرن کانتی هستند. دک شخصیتی باهوش است و استعداد جالبی نیز دارد، اما حال او باید با بکستر که دارای مشکلاتی نیز است و اکنون مافوق او خواهد بود، همکاری کند و همچنین شخصیت دک دارای گذشته تاریکی است که در حال کشمکش با آن است. اگرچه اطلاعاتی از نقش لتو در دسترس نیست، اما برخی از منابع نزدیک می‌گویند که او ممکن است نقش قاتل سریالی را بر عهده داشته باشد.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Little Things در ماه دسامبر گذشته (آذر امسال) در لس آنجلس به پایان رسیده بود. هنکاک پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Midnight in the Garden of Good and Evil (نیمه‌شب در باغ خوب و بد)، فیلم Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی) و فیلم A Perfect World (یک دنیای بی‌نقص)، را نیز در کارنامه خود داشته و از دیگر کارهای جدید وی می‌توان به نوشتن فیلمنامه فیلم Infinite (اینفینیت) و حضور به‌عنوان بخشی از نویسندگان فیلم Chaos Walking (هرج‌و‌مرج گام برمی‌دارد) اشاره کرد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده