نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

کیم بودنیا نقش وزمیر را در سریال The Witcher ایفا می‌کند

کیم بودنیا، بازیگر سریال Killing Eve، در فصل دوم سریال The Witcher نقش وزمیر، استاد گرالت را ایفا می‌کند.

هفته‌ی گذشته کریستوفر هیویو، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، برای نقش‌آفرینی در سریال The Witcher (ویچر) انتخاب شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگران این سریال باری دیگر گسترش یافته است. براساس گزارش ددلاین، کیم بودنیا، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو)، برای ایفای نقش وزمیر، کهن‌سال‌ترین و کارآزموده‌ترین ویچرِ کر مورهن، در فصل دوم سریال The Witcher انتخاب شد. پل بولیون (بازیگر سریال Peaky Blinders) در نقش ویچری با نام لمبرت، یاسن آتور (بازیگر سریال Young Wallender) در نقش کوئن، ویچری از منطقه‌ی پوویس، اگنس بیورن در نقش ورینا، بروکسایی قدرتمند، تووه ارستد راسموسن (بازیگر فیلم Fast and Furious 9) در نقش اسکِل، دوست دوران جوانی گرالت، آیشا فابین راس ( بازیگر فیلم The Danish Girl) در نقش جادوگری با نام لیدیا و مسیا سیمسون (بازیگر سریال Britain and Ireland’s Next Top Model) در نقش فرانچسکا، الفی با زیبایی غیرعادی، شش بازیگر جدید دیگری هستند که پیش از این حضورشان در سریال تایید شده بود.

سریال The Witcher

وزمیر یادگار عصر طلایی ویچرها توصیف شده است که برای گرالت و باقی ویچرها مانند پدری بود که هرگز نداشتند. او تنها ویچری است که از حمله به کر مورهن جان سالم به در برد و در کنار اجساد دوستانش رها شد تا جانش را از دست بدهد. وزمیر در کنار وظایفی که در قلعه داشت، گاهی اوقات ماموریت‌هایی را نیز قبول می‌کرد که از برجسته‌ترین کارهای او می‌توان به شکستن «طلسم پوویس» اشاره کرد. لورن اشمیت هیسریچ، شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال The Witcher درباره‌ی پیوستن کیم بودنیا به جمع بازیگران برای ایفای نقش وزمیر گفت:

از پیوستن کیم بودنیا به بازیگران سریال ویچر بسیار هیجان‌زده‌ام. من به شدت تحت تاثیر استعدادهای منحصربه‌فرد کیم بودنیا در سریال‌هایی نظیر Killing Eve و The Bridge (پل) قرار گرفتم و بی‌صبرانه منتظرم که او شجاعت، سرسختی و مهربانی را به شخصیت وزمیر تزریق کند؛ شخصیتی که بخش جدایی‌ناپذیر فصل دوم سریال است.

سریال The Witcher براساس کتاب‌های فانتزی پُرفروشی تحت همین نام ساخته می‌شود که داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم اغلب شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. اما زمانی‌که دست تقدیر گرالت را به سمت جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک هدایت می‌کند، این سه نفر باید با هم راه خود را در قاره‌ای به شدت بی‌ثبات پیدا کنند. هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش شاهدخت سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر از ونگربرگ، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، لیلی کوپر نقش مورتا، جرمی کرافورد نقش یارپین زیگرین، ایمون فرن نقش کاهیر، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، ترنس مینارد نقش آرتوریس، لارس میکلسن نقش استرگبور، میمی نودوینی نقش فرینگلا ویگو، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، آنا شافر نقش تریس مریگولد و تریکا ویلسون-رید نقش سابرینا را در فصل دوم سریال ایفا می‌کنند.

سریال The Witcher

سریال The Witcher اقتباسی از داستان‌ها و رمان‌های نوشته‌ی آندری ساپکوفسکی است که پیش از این شاهد تولید مجموعه بازی‌های آن توسط استودیوی سی‌دی پراجکت رد بودیم. لورن اشمیت هیسریچ که بیشتر برای نویسندگی سریال‌های The Defenders (مدافعان)، Daredevil (بی‌باک) و Power (قدرت) شناخته می‌شود، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال «ویچر» فعالیت می‌کند. شان دنیل از شرکت Sean Daniel به‌همراه جیسون براون از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. علاوه‌بر این، تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت Platige Image نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال «ویچر» را برعهده دارند. هفته‌ی گذشته مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher آغاز شد و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار آن باشیم. مدتی قبل نیز شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد که انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوسِ گرگ) در دست ساخت است و این اثر به گذشته‌ی وزمیر می‌پردازد. درحال‌حاضر می‌توان تمام ۸ قسمت فصل اول سریال The Witcher را از شبکه‌ی نتفلیکس تماشا کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده