نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

نام رسمی فیلم Jurassic World 3 تایید شد؛ شروع مراحل فیلمبرداری

کالین ترورو با انتشار تصویری از نام رسمی فیلم Jurassic World 3 پرده برداشت. همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم نیز آغاز شده است. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) تایید و اعلام شده است. کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) که وظیفه کارگردانی قسمت سوم را نیز بر عهده دارد، با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از روز دوشنبه، ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ (۵ اسفند ۱۳۹۸) رسما آغاز شده است. در تصویری که منتشر شده تنها شاهد کلاکت فیلمبرداری هستیم که نام رسمی فیلم نیز روی آن نقش بسته است که براساس آن، فیلم Jurassic World 3 قرار است با نام Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: دامینین) به‌روی پرده‌های سینما برود. این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Jurassic World: Dominion

کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش یان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، جیک جانسون در نقش لوری کورترس، عمر سی در نقش بری، از جمله بازیگران سه‌گانه دنیای ژوراسیک و سه‌گانه فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) هستند که قرار است شاهد بازگشت آن‌ها در فیلم Jurassic World: Dominion باشیم. همچنین دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز و مامودو اتی، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم Jurassic World اضافه شده‌اند. علاوه‌بر کارگردانی که ترورو پس از یک قسمت غیبت بازگشته، ترورو به‌همراه امیلی کارمایکل وظیفه نوشتن فیلمنامه دنیای ژوراسیک ۳ را نیز بر عهده دارد.

در حالی که اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Jurassic World: Dominion در دسترس نیست، اما می‌توان به جرات گفت که انسان‌ها در حال فرار از دست دایناسورها خواهند بود. با توجه به صحبت‌های گذشته ترورو، به‌نظر ‌می‌رسد که این قسمت قرار است از بسیاری از جهات به ریشه‌های مجموعه اصلی بازگردد. ترورو پیش از این گفته بود که فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World که شهریور امسال منتشر شد، پلی بین فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) و قسمت سوم خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده