نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نویسنده Someone Great روی بخش‌هایی از فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder کار می‌کند

جنیفر کیتین رابینسون به تیم نویسندگان فیلم Thor: Love and Thunder اضافه شده و قرار است به تایکا وایتیتی برای آماده کردن فیلمنامه کمک کند. 

تابستان امسال بود که ساخت فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) رسما تایید و اعلام شد که تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 را بر عهده دارد. ال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده دیگری به این پروژه اضافه شده است. ورایتی تایید کرد که از منابع نزدیک خود شنیده است که جنیفر کیتین رابینسون، نویسنده و کارگردان فیلم Someone Great به تیم نویسندگان قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) اضافه شده است. با توجه به اینکه وایتیتی پیش از این تایید کرده بود که نوشتن فیلمنامه فیلم را به پایان رسانده، رابینسون قرار است در آخرین ویرایش‌های فیلمنامه برای آماده سازی آن به وی کمک کند که با توجه به شروع فیلمبرداری فیلم از ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) در استرالیا، این موضوع خیلی هم عجیب نیست.

 کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور)، تسا تامپسون در نقش والکری و تایکا وایتیتی در نقش کورگ، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است شاهد بازگشت آن‌ها در فیلم Thor: Love and Thunder باشیم و همچنین کریستین بیل، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Fighter (مشت‌زن)، برای بازی در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. فیلم Thor: Ragnarok در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌ رفت و توانست ۸۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که بهترین عملکرد در بین فیلم‌های شخصیت ثور را داشته است. رابینسون پیش از این به‌عنوان نویسنده در سریال Sweet/Vicious نیز حضور داشته و با توجه به اینکه وایتیتی درگیر تدوین و کامل کردن فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) نیز است، احتمالا او نیاز به یک کمک و دستیار برای کار روی نسخه نهایی فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder داشته که تابستان امسال نوشتن آن را تمام کرده بود.

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. وایتیتی اخیرا برای نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرده که این اولین جایزه اسکار این فیلمساز نیوزیلندی است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده