نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

کارگردانان بازسازی فیلم Texas Chainsaw Massacre مشخص شدند

وظیفه‌ی کارگردانی بازسازی فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس شرکت Legendary Entertainment به رایان و اندی توهیل سپرده شد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان و اندی توهیل برای کارگردانی بازسازی فیلم Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس) شرکت Legendary Entertainment انتخاب شدند که فیلمنامه‌ی آن را کریس توماس دولین به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. این پروژه اولین کارِ جدی رایان و اندی توهیل پس از فیلم The Dig (حفاری) است که در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) سال ۲۰۱۸ به نمایش در آمد. فید آلوارز، تهیه‌کننده‌ی فیلم «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» در بیانیه‌ی جدیدی گفت:

نگرش رایان و اندی توهیل دقیقاً همان چیزی است که طرفداران خواهان آن هستند. به اندازه‌ای خشن، هیجان‌انگیز و پرشرارت که تا ابد در ذهن‌تان خواهد ماند.

فید آلوارز تهیه‌کننده‌ی بازسازی فیلم Texas Chainsaw Massacre خواهد بود که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های Evil Dead محصول ۲۰۱۳ و Don't Breathe (نفس نکش) شناخته می‌شود. علاوه‌بر آلوارز، رودولفو سای‌اگز از شرکت Bad Hombre نیز به‌عنوانِ تهیه‌کننده‌ی فیلم فعالیت می‌کند. همچنین درحال‌حاضر جزئیات فیلمنامه‌ی فیلم بازسازی «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» اعلام نشده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.

مجموعه فیلم‌های Texas Chainsaw Massacre به «صورت‌چرمی» و خانواده‌ی جنگلی و آدمخوارش می‌پردازد که بازدیدکنندگان بی‌گناهی را که از اراضی آن‌ها در حومه‌ی شهر تگزاس عبور می‌کنند، به قتل می‌رسانند. نخستین فیلم این مجموعه توسط توبی هوپر کارگردانی شد و در سال ۱۹۷۴ شاهد اکرانش بودیم. این مجموعه‌ی ترسناک دارای ۸ قسمت است که آخرین قسمت آن Leatherface (صورت‌چرمی) نام دارد و در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینما رفت. مجموعه‌ی Texas Chainsaw Massacre که بازیگران برجسته و بزرگی نظیرِ متیو مک‌کانهی، رنی زلوگر، ویگو مورتنسن و دنیس هاپر در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند، تابه‌حال بیش از ۲۳۵ میلیون در سراسر جهان فروش داشته است.

شرکت لجندری اینترتینمنت تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی تولید و بازسازی فیلم‌های ترسناک کلاسیک نظیرِ Godzilla (گودزیلا) و King Kong (کینگ کونگ) دارد. این شرکت همچنین تولید آثار ترسناکی چون Trick ‘r Treat و Krampus (کرمپوس) به کارگردانی مایکل دووگرتی را در کارنامه دارد. افزون‌بر این، تولید فیلم‌های Dracula Untold (ناگفته‌های دراکولا) به کارگردانی گری شور و Crimson Peak (قله‌ای به رنگ خون) به کارگردانی گیرمو دل تورو نیز برعهده‌ی شرکت Legendary Entertainment بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده