نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

اطلاعاتی از داستان سریال Resident Evil ممکن است فاش شده باشد

به‌تازگی خلاصه داستانی منتشر شده است که گفته می‌شود به سریال Resident Evil تعلق دارد، اما هنوز توسط نتفلیکس تایید یا تکذیب نشده است.

طرفداران مجموعه بازی Resident Evil (رزیدنت ایول) روزهای خیلی خوبی را سپری می‌کنند، پس از عرضه بازی Resident Evil 7 و بازی Resident Evil 2 Remake، حال طرفداران در انتظار بازی Resident Evil 3 Remake و همچنین بازی آنلاین Resident Evil: Resistance هستند، اما در کنار این موارد شبکه نت فلیکس نیز در حال ساخت سریال Resident Evil است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است خلاصه داستان این سریال ترسناک فاش شده باشد. طبق اطلاعاتی که گروه Resident Evil DB پیدا و در توییتر منتشر کرده، راهی برای ورود به وب‌سایت Netflix’s Media Center یافت شده که در آن اطلاعاتی از خلاصه داستان داستان سریال Resident Evil دیده می‌شود. اگرچه صفحه اصلی توسط شبکه Netflix حذف شده، اما هنوز راهی برای مشاهده آن وجود دارد.

Resident Evil 3 Remake

براساس توصیفات منتشر شده، اتفاقات سریال Resident Evil در شهر Clearfield, MD (کلیرفیلد، ام‌دی) جریان دارد و به‌نظر می‌رسد که اتفاقات این سریال قرار است علاوه‌بر شهر کلیرفیلد، در شهر واشینگتن، دی.سی. و دو مکان دیگر که شامل شرکت آمبرلا و تیمارستان تعطیل شده گرینوود می‌شود، نیز جریان داشته باشد. همچنین براساس اطلاعات فاش شده از نتفلیکس، به‌نظر می‌رسد که اتفاقات سریال قرار است ۲۶ سال پس از کشف ویروس T رخ دهد و اسرار و رازهایی که در این مکان‌ها پنهان شده بودند، پس از اولین نشانه‌های شیوع ویروس T کم کم در حال برملا شدن هستند. بااین‌حال، اطلاعات فاش شده از سریال Resident Evil هنوز توسط نتفلیکس تایید یا تکذیب نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که حداقل در حال حاضر قرار نیست شاهد حضور شخصیت‌ها و مکان‌های معروف و محبوب مجموعه باشیم.

در هر حال این احتمال وجود دارد که نتفلیکس در حال حاضر برخی از اسامی را به شکل رمزی و کد در سریال رزیدنت ایول قرار داده باشد و سپس آن‌ها را تغییر دهد. مدتی پیش نیز اطلاعاتی از این سریال منتشر شد که براساس آن، سریال Resident Evil قرار است در ۸ قسمت تولید شود که میانگین زمان هر قسمت قرار است ۶۰ دقیقه باشد. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال رزیدنت ایول قرار است از ماه ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد یا تیر ۱۳۹۹) در آفریقای جنوبی آغاز شود و تا ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده