نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بری کیوگن سریال Y: The Last Man را ترک کرد

بری کیوگن، بازیگر فیلم The Eternals از ایفای نقش یوریک بروان در سریال Y: The Last Man شبکه‌ی FX انصراف داد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بری کیوگن، بازیگر فیلم The Eternals (اترنالز)، رسماً از ایفای نقش یوریک بروان در سریال Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) شبکه‌ی FX انصراف داد. این سریال که یک اقتباس از مجموعه کمیک‌های Y: The Last Man نوشته‌ی برایان کی واگان است، در اوایل امسال شورانرهایش را از دست داد، اما سریعاً الیزا کلارک را به‌عنوانِ جایگزین معرفی کرد. به‌هرشکل، خروج کیوگن از تیم بازیگری وقفه‌ی دیگری را در روند تولید سریال Y: The Last Man به وجود می‌آورد که از سال ۲۰۱۵ در مرحله‌ی توسعه قرار دارد. به گزارش هالیوود ریپورتر، جستجوهای شبکه‌ی اف‌ایکس و کلارک برای یافتن بازیگر جوانی که به‌جای کیوگن نقش اصلی سریال را ایفا کند، آغاز شده است. بااین‌حال، هنوز معلوم نیست که آیا این وقفه روی زمان پخش سریال اثر می‌گذارد یا همچنان می‌توانیم انتظار انتشار آن در سال ۲۰۲۰ را داشته باشیم و جای هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه نیست. 

Y: The Last Man

سریال Y با اقتباس از رمانی گرافیکی با همین نام از برایان کی واگان و پیا گوئرا ساخته می‌شود و وقایع آن در جهانی پساآخرالزمانی جریان دارد که رویدادی غیرمنتظره باعث نابودی تمام پستانداران مذکر به جز یک مرد شده است. این سریال گذری به دنیای متشکل از زنان برای پژوهش درباره‌ی نوع، نژاد، رده و ادامه‌ی حیات آن‌ها خواهد داشت. در آن سو، کمیک‌ Y: The Last Man داستان یوریک براون، یک تردست جوان را روایت می‌کند که یک طاعون مصیبت‌بار همه‌ی مردان کره‌ی زمین به جز او را از بین برده است. حالا براون و امپرسند، میمون دست آموزش، خودشان را در دنیایی بسیار تغییریافته می‌یابند که تحت سلطه‌ی زنان است.

داین لین (نامزد جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم Unfaithful) نقش مادرِ یوریک یعنی جنیفر براون، ایموجن پوتس (بازیگر فیلم 28 Weeks Later) نقش خواهر یوریک یعنی هیرو براون، لاشانا لینچ (بازیگر فیلم‌های Captain Marvel و No Time to Die) نقش مامور ۳۵۵، امبر تمبلین (بازیگر فیلم The Sisterhood of Traveling Pants) نقش ماریت کالوس، جولیانا کنفیلد (بازیگر سریال Succession) نقش بث و البته مارین ایرلند (بازیگر فیلم‌های The Irishman و The Miseducation of Cameron Post) نقش نورا را در سریال Y: The Last Man ایفا خواهند کرد.

الیزا کلارک شورانر سریال Y: The Last Man خواهد بود و در کنار نینا جیکوبسن و برد سیمپسون از استودیوی کالر فورس، به‌عنوانِ تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز شناخته می‌شوند. برایان کی واگان و ملینا ماتسوکاس هم از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند و نلی رید به‌عنوانِ تهیه‌کننده‌ی سریال فعالیت می‌کند. کمیک Y: The Last Man که از سال ۲۰۰۲ شاهد انتشارش هستیم، یک مجموعه کمیک علمی-تخیلی ۶۰ جلدی است. این کمیک سه مرتبه برنده‌ی جایزه‌ی آیزنر صنعت کمیک شد و جلد دهم آن در مراسم Hugo Award جایزه‌ی «بهترین داستان مصور» را به دست آورد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده