نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰

مشخص شدن ماه انتشار فصل دوم سریال The Mandalorian تا اولین سریال‌ های مارول

به‌تازگی باب ایگر ماه انتشار فصل دوم سریال The Mandalorian،‌ سریال The Falcon and the Winter Solider و سریال WandaVision را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماه انتشار سه سریال اصلی سرویس استریم دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۰ مشخص شده است. باب ایگر، رئیس شرکت والت دیزنی در کنفرانس تلفنی اخیر خود در ابتدا تایید کرد که فصل دوم سریال The Mandalorian (مندالوریان‌) قرار است در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) منتشر شود. او در ادامه به ساخت فصل‌های بیشتر و همچنین اسپین‌آف براساس این سریال اشاره کرد و گفت که امکان ساخت سریال فرعی براساس شخصیت‌های مختلف سریال و قرار گرفتن این شخصیت‌ها در داستان و مسیر شخصی خود وجود دارد. سریال The Mandalorian که توسط جان فاورو ساخته شده، اولین سریال دیزنی پلاس بود که توانست نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند.

ایگر در ادامه به سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) و سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز اشاره کرد و گفت که پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی از دنیای Star Wars در دست ساخت هستند. وی با اینکه در مورد پروژه‌های اینده جنگ ستارگان صحبت کرده، اما تاکید کرد که سریال‌های دیزنی پلاس از این مجموعه را در طول چندین سال آینده خواهیم دید. ایگر در ادامه تایید کرد که مشترکین سرویس استریم دیزنی پلاس در کمتر از سه ماه به ۲۸.۶ میلیون کاربر افزایش پیدا کرده‌اند که این تعداد کاربر بسیار بالاتر از پیش‌بینی‌های اولیه است. ایگر در ادامه ماه انتشار اولین سریال‌های دنیای سینمایی مارول که برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت هستند، را نیز اعلام کرد.

سریال WandaVision 

ایگر تایید کرد که سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) که اولین سریال دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس است، در ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) و سریال WandaVision (وانداویژن) در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر یا دی ۱۳۹۹) منتشر خواهند شد. مدتی پیش در حاشیه مسابقه Super Bowl اولین تریلر این دو سریال به‌همراه سریال Loki (لوکی) که یک تریلر مشترک از این سه سریال بود، منتشر شد که این تریلر کوتاه بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفت. همچنین ایگر تایید کرد که به جز این سه سریال، مارول استودیو در حال ساخت و توسعه ۷ سریال دیگر از دنیای مارول است. ایگر گفت:

هفت سریال دیگر مارول در مراحل مختلف توسعه یا پیش تولید قرار دارند.

انیمیشن ?What If (چه می‌شود اگر؟)، سریال Hawkeye (هاوک آی)، سریال Moon Knight (شوالیه‌ی ماه)، سریال Ms. Marvel (خانم مارول) و سریال She Hulk (شی هالک)، ۵ سریال دیگر مارول هستند که می‌دانیم برای سرویس استریم Disney Plus در دست ساخت هستند، اما اطلاعاتی از دو پروژه دیگر در دسترس نیست و ایگر از دادن اطلاعات بیشتر نیز خودداری کرد. همچنین تصویر رسمی جدیدی از سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

سریال The Falcon and the Winter Soldier


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده